Oh Dat is dan nog snel gegaan zeg! Vreselijk... Heel veel sterkte gewenst voor haar dierbaren. Ik hoop dat ze niet teveel heeft geleden. Bijzondere vrouw die hopelijk nog generatieslang herinnerd zal worden.
Dochter vertelde dat in haar klas op het hbo er opeens onrust was in een hoekje. Toen de docent vroeg wat er aan de hand was had dus net iemand dat bericht gelezen. Hele klas was daarna even stil. En precies toen zij dat thuis vertelde keek de jongste een filmpje van het jeugdjournaal. 9 jaar leeftijdsverschil maar allebei dezelfde herinneringen...
Wat bizar snel gegaan.. Ik hoorde het nieuws van haar uitzaaiingen exact 1 week nadat ik hoorde dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is (ook opnieuw kanker met uitzaaiingen). En dan hoor ik nu dat Dieuwertje al overleden is.. Wat komt dat als een extra harde klap zo.. Heel erg sneu
Ik was er ook echt even ondersteboven van. Diewertje Ik vond haar zo leuk altijd. Ze zal gemist worden.
Bijzondere vrouw. Mijn oudste kwam er ook een aantal keer mee en ook een zoon van een vriendin hoorde ik erover. Die vrouw betekende echt veel voor kids.