Daar gaat het huisje

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de rede is dat hij dochter niet uit huis wilt hebben, ons wel maar haar niet. Hij is een beetje te dol op haar :)

En ja, dat van m'n partner wist je wel ;) En mja, familie kan het eigenlijk gewoon niet

2. minon

minon Niet meer actief

En je oom weet dat ze haar meenemen? Ik zou keihard zijn: brief schrijven en haar kunnen zien etc of niet en haar nooit meer zien. Kom op zeg wat een houding van die vent. Bah. Sorry zit me kwaad te maken voor jou

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    precies dan ziet hij haar ook niet meer;)
    een woonwagen/caravan/vakantie huisje?

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, klopt. Maar hij heeft al tegen social services gezegd toen ze opbelde dat hij een rechtzaak zal aanspannen en voor "haar zal vechten, ze zullen haar noooit meenemen daar zal hij voor zorgen" bah bah dus hij wilt geen brief schrijven of wat dan ook want hij "wilt niet dat mensen denken dat hij ons niet meer in huis wilt hebben"

Caravan vinden ze ongeschikt voor een meisje van 13 maanden ): Het moet echt een flat/huis/apartement zijn met 2 slaapkamers of 1 hele grote slaapkamer. Ze vinden dat ons meisje een eigen kamer moet hebben omdat ze nu ouder dan 6 maanden is.

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Wat waardeloos.
    Kun je je baas niet berichten misschien weet zij/hij iets in de buurt.
    Of collega's.

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Dit.. slaat in mijn ogen echt alles. Ik ken een gezin waarbij een kind tot wat latere leeftijd (jaar of 7) bij de ouders op de kamer heeft geslapen. Of kinderen die een kamer delen. In mijn ogen voldoe je als je een schoon/warm/veilig huis hebt waarin je normaal kan bewegen.

Wat een akelige situatie. Hopelijk ziet oom in dat hij jullie alleen kan helpen door een brief te sturen. En wellicht kun je vragen om iemand anders die jullie begeleidt/beoordeeld. Heel veel succes!

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Din0 er is genoeg in de buurt maar alles is rond de 800 pond per maand (voor een 1 bedroom huis) en degene die wel rond de 500-600 zijn (ook 2 bedroom) die reagere niet meer op me, ook al gebeld maar dan krijg ik "we sturen je een mail" ja niet dus. Bah. Ik heb geen 800 pond voor 1 bedroom :/

En Denise K, ik weet het en vind het ook zo'n achterlijke rede om een kind uit huis te nemen omdat je "geen genoeg plek heb" en ze vinden een 1 bedroom huis "niet genoeg plek" en "je geeft niet om je meisje" gel*l.

Voor degene die denken dat er wat anders speelt want anders halen ze je kind niet weg, vertel het me! Al gevraagd of er soms iets anders is maar ze zegt "ik zie dat jullie veel van haar houden en alles willen geven maar dit doe je niet met de woonsituatie waar je je nu in bevindt"

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een vervelende situatie :(
    Hopelijk hebben jullie snel een huisje!!

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    gatver hier gaan echt mn nekharen van overeind staan :(
    bemoei je met kinderen die mishandeld worden of anderszins geremd/beschadigd worden door hun ouders....
    en bemoei je niet met mensen die om wat voor reden dan ook tijdelijk geen eigen huisvesting hebben....sjongejonge
    krom systeem :(

ik hoop dat jullie gauw iets vinden. ik ken je verhaal niet, maar kan je partner niet gaan werken eventueel?

10. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    jeetje zeg , in welke regio moet je zoeken dan >? mijn zusje woont in Hasting misschien kan zij dr ogen openhouden :) je mag je ook een PB sturen trouwens .

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    BabyFG ja precies, maar ze zijn extra oplettend..Partner is niet alleen bezig met huisjes zoeken maar ook naar een baan, helaas nog geen geluk.

Ze vindt dat we geen voldoende moeite doen om een huis te krijgen/vinden :( Want "anders had je wel iets gehad?!!"

Nikkie83, Hertfortshire/Cambridgeshire. Het liefst in Cambridge/Royston

12. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooh jammer dat is wel n end uit de buurt :(

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik al :( En ik reis nu al best veel om naar m'n werk te gaan, toch bedankt natuurlijk

14. minon

minon Niet meer actief

En bij je baas? Misschien kan hij meedenken of een aanbeveling schrijven ofzo? Ik heb geen idee of dat kan maar roep maar wat er in me opkomt.
    En die oom..... Laat ik mn mond maar houden :(

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb het al bij m'n baas aangegeven maar helaas kan hij weinig doen. Hij had wat links gegeven naar huizensites net als wat collega's maar ja die stomme prijzen.

En ja, oomlief..ik moet me heel vaak inhouden.

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ooooooooooow balen! Ik ken het gevoel....

Wel met een koophuis maar toch. We zijn al vanaf september bezig met kopers en uiteindelijk hebben ze de hypotheek rond. Volgende week gaan we naar de notaris, maar gister kwamen ze alweer met vragen die ze nog op papier moesten hebben, pffff. Als het nu niet door gaat kunnen we ons droomhuis dat we onder voorbehoud gekocht hebben vaarwel zeggen... want we hebben al meerdere malen uitgesteld.

17. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op een ander huisje gereageerd, betaalbaar en dichtbij werk..

Duimen jullie mee op minimaal een reactie?

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Kaala, ik woon in Nuneaton en de gemeente/jeugtzorg kan zomaar jou meisje niet meenemen daar moet een gegronde reden voor zij en een kleine slaapkamer is dat niet. De healthvisitor kan jou helpen met het vinden van een huis of in ieder geval schot in de zaak gooien! Ik zou een ander zoeken want deze is op een war tour! Jou oom moet echt inzien dat hij jullie gezin zo niet helpt! Ik kan haast niet geloven dat dit echt gebeurd,wat een kreng van een health visitor!

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Stevenage is niet zo duur om te wonen, en Luton is helemaal cheap as hell.
    Directe bus van Luton naar Cambridge is anderhalf uur, vanaf Stevenage ben je in 51 minuten in Cambridge.
    Heb je geen recht op Housing benefits? Krijgt je vriend Jobseekers Allowance of niet?

Vergeet ook niet dat je vaak kan onderhandelen over de huurprijs, bij ons is er 100 pond vanaf gegaan, omdat we direct konden tekenen, borg konden overleggen etc.

20. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina