Omg Gumtree! Dank je, die 1e heeft een borg van 1000, dat wordt moeilijk maar die tweede zal kunnen, het hoogste aan huur wat we kunnen doen is 700 dus het kan net!
Ja, die borg is vaak lastig, wij moesten 3 maanden betalen, en dan nog makelaarskosten voor deze flat dus dat was ook flink. Kijk goed rond op Gumtree, dr staat nog wel meer. Ik weet niet of Peterborough een optie is, want dat is ook niet al te duur.
Tja ik kijk veel op rightmove en dan huil je van de prijzen, Gumtree is wat onoverzichtelijk maar ik zal het zeker meer tijd gunnen jeetje! Net dus een visit gevraagd en als ze niet binnen 3 uur reageren ga ik even bellen, wat een mooie keuken ook Dank je, je maakt me dag goed Peterborough/Stevenage gaat misschien nog maar Ely zal ook geen probleem zijn. Het liefst Royston/Ashwell of uiteraard het peperdure Cambridge
Ja ik ook, als ik niet op m'n werk zat. We hebben enorm veel te doen en de werkdruk is erg hoog. Mijn pauze is ook echt net voorbij
Cambridge was inderdaad schrikken, da's bijna nog duurder dan London. Als hier straks alles aan het schoolwerk zit zal ik nog even voor je kijken. Succes! Rightmove en Zoopla zijn inderdaad om te janken. Bij gumtree heb je regelmatig ook particuliere verhuurders, dat scheelt weer makelaars kosten enzo
Goedemiddag, Dat kunnen ze toch niet zomaar doen? Mijn vriend en ik wonen ook tijdelijk bij mijn moeder in huis. Daarnaast heb ik ook nog een broertje & zusje thuiswonen. Wij leven met z'n 5en in een 4 kamerwoning, dus komen zoiezo 1 slaapkamer te kort. Mijn moeder slaapt op een matras in de woonkamer en wij in haar slaapkamer, zelfs daar is eigenlijk geen plek voor een wiegje.
Hij is niet op Skype dus kan ik hem niet zomaar bereiken Ik zal dadelijk even proberen 10 minuutjes te bellen Dat lukt denk ik wel.
"Hi, Nothing at the moment Im afraid but I will let you know should anything else come on. Regards" Baal baal.
Dit wat? 2 bed terraced house for rent in gamlingay | Gamlingay | Gumtree Of deze Large First Floor Two Bedroom Flat with Parking **NO Agent Fees** | March | Gumtree Ook leuk; 2 Bedroom Cottage with parking in centre of town modern fittings | Soham | Gumtree
Oh, dat had ik niet gezien. wat is dat nou voor waanzin? Huisdieren of rokers kan ik me nog voorstellen, maar geen kinderen?
Niet die van je link maar eentje waar ik eerder op had gereageerd. die kwam met de melding geen kindjes te accepteren (maar wel housing benefit mensen en mensen die JSA krijgen..)
Ik weet niet hoe het met jeugdzorg in engeland zit maar jeugdzorg in nederland heeft echt wel wat beters te doen dan kinderen uit huis halen enkel omdat ze in een klein huis wonen.. Sterker nog, die melding wordt niet eens serieus genomen. Ik zou me daar absoluut niet druk om maken. Succes met het vinden van een woning!