Daar gaat het huisje

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, druk op het werk :)

Nog niets gehoord, wel aan 't zoeken uiteraard. Maar morgen gaan we voor 12 dagen op vakantie.

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Lekker zeg :) even ontspannen.
    Waar gaan jullie heen, als ik vragen mag?

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Nou ja wat gek in de streek waar jij woont.
    Hier heeft er nooit een haan naar gekraaid dat wij in een slaapkamer zaten met ons zoontje.

We waren ingeschreven om op woningen te bieden maar heeft lang geduurd voor we iets vonden dat goed was voor ons (ligging was echt heel belangrijk).

Uitleg hier was dat een kind echt wel tot 2 jaar bij de ouders op de kamer kan. En dan voor het aantal slaapkamers is de uitleg dat meerdere kinderen perfect op 1 kamer samen kunnen tot 12 jaar (jongen+meisje) of tot 16 jaar (2 jongens of 2 meisjes).

Nooit is er ook maar tegen ons gezegd dat ze ons zoontje zouden meenemen als we niet snel een andere woning hadden. Vrolijk kind dat het hele huis op stelten zette en ja echt wel tot zijn 2 jaar bij ons op de kamer heeft geslapen.

Misschien welfare rights eens contacteren om te zien of zij jullie kunnen helpen? Al was het maar om een band hoger te geraken?

Wij hadden ook geen brief hoor dat we het huis uit moesten bij de tante, die had ons ook liever gehouden maar daar wonen trok ik echt niet meer. (we hadden een woning met 1 slaapkamer maar toen ze alle electrische bedrading zijn komen vernieuwen en nieuwe keuken kwamen plaatsen zijn ze op meer problemen gestoten zodat we er niet terug konden intrekken. Aangezien we bij familie konden intrekken hadden we eerst ook niet zo'n hoge band maar even gepolst bij welfare right en die hebben ons toen geholpen met aanwijzingen om hoger te geraken in banding.)

4. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    We gingen naar het strand :) Voor een weekje en het was idd heel fijn. Nu weer terug op 't werk haha.

Met huisjes heb ik nog steeds geen geluk ben ik bang :( Maar we geven niet op ;)

Deel Deze Pagina