Eerst zal ik mij even voorstellen. Noem me maar Ajeetje, dat doen er al zoveel. Ik ben 39 jaar en ga in December, voor het eerst, trouwen met de liefde van mijn leven. 20 jaar geleden leerde we elkaar kennen en eigelijk was het liefde op het eerste gezicht, maar zijn vrouw was zwanger en ik woonde samen met een collega van hem. Afin mijn toenmalige vriend ging ergens anders werken, mijn aanstaande verhuisde naar de andere kant van het land toen zijn huwelijk op de klippen liep en we verloren elkaar uit het oog. 18 jaar later kwam ik hem tegen in de kantine van het bedrijf waar ik werk, we bleken nu zelf collega's van elkaar te zijn... We wisten het meteen, wij gaan samen oud worden... Zijn inmiddels volwassen dochter woonde bij hem, maar is van de zomer de deur uit gegaan, voor ons het moment om samen te gaan wonen. We hebben onze veestapels samengevoegd en zijn er 1000% voor gegaan. In september dacht ik zwanger te zijn, ik vertoonde zoveel symptomen dat ik het eigenlijk zeker wist, ik heb nooit een kinderwens gehad maar ik was vreemd genoeg zwaar teleurgesteld toen ik toch ongesteld werd. We hebben hier toen open en eerlijk over gepraat en het bleek dat ook voor hem een kindje het kersje op onze relatie zou zijn... We zitten nu in ronde 6, 2 dagen na mijn nod... ik heb sinds ruim een jaar een cyclus van 25 dagen waar je de klok op gelijk kunt zetten, maar voor die tijd was dat altijd 28, dus hebben we afgesproken niet voor dag 28 te testen. De spanning is bijna niet meer te houden en hij heeft in de afgelopen dagen ik denk al 10 keer gevraagd of ik toch niet alvast een test wil doen, maar ik hou vast aan de 28 dagen...
Welkom! Wat bijzonder dat jullie elkaar na zoveel jaar weer tegen gekomen zijn en dat de liefde nog steeds aanwezig is! Ik hoop voor jullie dat jullie niet te lang hoeven te wachten op een zwangerschap.
Dank jullie wel! ik snap het niet... ik vanmorgen testen (onder druk van... hij kon het niet meer aan, wilde het zoooo graag weten) en binnen 5 min verscheen er een roze streep in het test venster, lichtjes maar toch we zagen het allebei. BLIJ BLIJ BLIJ... wij knuffelen, diepe zucht, nog een knuffel en we kijken weer... streep weg?!? Samenvatting... binnen 5 min licht roze streep en na 10 min weer weg ?!? Iemand enig idee? was een test van de samenwerkende apothekers, ga vanmiddag na het werk 1 van het kruidvat halen, die schijnen over het algemeen goed beoordeeld te worden...
Ja, die van kruidvat 2 voor 5 euro, lekker goedkoop en zijn de beste. Beschouw dit maar als een vals posi test, dan kan het alleen maar meevallen. En welkom!
Ik heb ook ergens gelezen dat vrouwen in de overgang een hogere HCG waarde hebben... zou ik dan niet, maar... qua leeftijd zou het kunnen... Geduld is een schone zaak...
Precies, en als je zwanger bent dan moet je nog heel veel geduld hebben tot je je kleintje mag zien, dus kun je alvast oefenen