daar gaat ze dan....

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Krissiefeur, Jan 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Haha herkenbaar hoor ;). Vooral bij de oudste, vond dat echt zo'n stap! Maar dat loslaten gaat stukje bij beetje. Eerste keer zonder mij buiten spelen, straks voor het eerst zelf met de fiets naar school (ze is net 8 dus dat stel ik nog even uit). Doodeng vind ik het maar het zal uteindelijk wel moeten ;)

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ze is begonnen! Vanmorgen erg spannend maar bij het ophalen erg blij! Ze heeft het heerlijk gehad!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Vooral bij de eerste (Emma) vond ik het zo spannend. Okk niet precies wetende wat er allemaal zou gaan gebeuren :)
    Bij Julia vond ik het ook spannend maar was ik wel relaxter.
    Ze waren er gelukkig beide heel erg aan toe en ze vonden het ook leuk.

4. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Mijn zoontje is vandaag begonnen in groep 1 en ik ben zo trots op hem! Hij heeft het goed gedaan en het komt vast goed. Ik verwacht nog wel een dip over een paar dagen als hij ook meer moe begint te worden (morgen is ook zijn zusje nog jarig en woensdag daarvan kinderfeestje, dus ik verwacht dat ik hem rond woensdag/donderdag kan opvegen:D.

Ik vond het de weken hiervoor wel heel moeilijk, mijn laatste kleintje zo groot al, maar vandaag voelde het toch wel goed. Het is goed zo, hij moet verder met zijn leventje. Op de peutergroep hoorde hij ook niet meer thuis. Ik hoop wel dat hij snel aansluiting gaat vinden en zijn draai, zolang bij hem de tranen wegblijven gaat het met mama ook wel goed.

Share This Page