Ik dacht zo even kinderfeest plannen, we weten wat we willen. Dochter helemaal blij. Alleen de tijd vind ik wat lastig, hoe lang en met of zonder avondeten. Het is op een dag dat de kinderen niet naar school gaan. Wat vinden jullie een beetje normaal voor 4/5 jarige? We blijven niet thuis ivm tuin die overhoop ligt maar we ontvangen hier wel de kinderen en brengen ze thuis.
Het ligt ook een beetje aan wat je gaat doen.. Ga je ze zelf entertainen met spelletjes en dingen... Dan zou ik het korter doen dan wanneer je ergens naar toe gaat En qua eten.. Als je weggaat zou je op de terugweg bijv naar de mac kunnen gaan.. Maar dat ligt wel eetje aan wat je die dag gedaan hebt. Wij zijn ooit een dag naar plaswijckpark geweest... Van 11 tot 4 zeiden we toen. (Niet met veel kindjes trouwens) En alle ouders zeiden toen: nou.. Dat is te kort hoor.. We zien je wel tussen 6 en half 7 verschijnen. Toen hebben we in plaswijckpark gelunched met frietjes.. En geen avondeten. (En inderdaad pas om 6 uur terug) Maar ook weleens een thuisfeestje afgesloten Om half 6 nadat de kinderen onder andere zelf pizza hadden gebakken en gegeten. En het ligt ook nog eens beetje aan de kinderen zelf natuurlijk.
Ik zou het niet te lang doen, ook afhankelijk van wat jullie gaan doen, met hoeveel kinderen en of de kinderen al vaker bij elkaar over de vloer zijn geweest. 2-3 uur is lang genoeg op die leeftijd en avondeten kunnen ze dan thuis, tenzij het bij de activiteit hoort.
Dank je wel. We gaan naar een speeltuin waar je zowel binnen als buiten kan spelen. Je kon kiezen uit verschillende pakketten, met of zonder eten. 2/3 uur spelen is lang genoeg denk ik, daarna eten en naar huis brengen. Ik schrijf wel op de kaart dat ze vanaf een bepaalde tijd thuis komen.
Voordeel van in zo'n speeltuin eten is wel dat je ze allemaal bij elkaar hebt.. Na het eten nog ene ijsje en dan naar huis.
Te kort voor daar ste spelen geloof ik, maar als ik bepaald dat we er. 3 uur tjes gaan spelen is dat zo... Ouders of grootte/leukheid van het park doet daar niks aan af...