oh Naomi, ik leef zo met je mee. Wij zijn ons eerste zoontje Tibo* verloren. Heb je je kleine meid een naam gegeven? Sterkte!!! mss mag je binnen 2 weken naar huis!!!!! Goed he meid! Lekker bij je mannetje.
Lieve Naomi Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik vind het heel erg voor jou en jouw partner. Ik hoop dat het gauw iets beter met je gaat, en dat je dan snel weer naar huis mag, om dit grote verlies samen met jouw man en jouw familie te verwerken. Heel veel liefs en een dikke knuffel, Angelina
Naomi, ik zit gewoon te huilen achter mijn pc wat erg allemaal!!! wat ben je sterk geweest om dit helemaal alleen door te maken. Gelukkig is je man nu bij je. Maar dit verlies is echt te erg voor woorden. Ik ben nu even ver.... en moet er niet aan denken.... Ik wens jullie heel veel sterkte toe. En natuurlijk ook alle geluk later.
maar meid toch, toen ik dit las sprongen de tranen in men ogen, dit is echt onbegrijpelijk. veel sterkte en ik hoop dat je het een plaatje kan geven hoe moeilijk het ook zal zijn. groetjes Talia
Lieve Schat ik zou hiet over een klacht in dienen bij de raad van het ziekenhuis dint kan en mag niet tegen je gezegt worden door een iemand die zich Arts noemt. Iemand heeft dit zelfde tegen mijn vriendin gezegt waar de arts bijstond en de arts heeft dat persoon lettelijk de kamer uitgedonderd. want je hebt haar voelen beweegen en gezien op de echo,s. dus je hebt haar zien en voelen leven dus dien een vette klacht in. je krijgt je meisje er niet mee retour ,maar het zal voor je verwerking wel helpen. heel veel liefst Nalan
beste nalan , je hebt mischien wel gelijk, dat je zegt dat ik een klacht moet indienen. hoe kon ze deze harde woorden gebruiken tegen mij ? ik die toen op dat moment juist in een ingestorte wereld leefde . ik heb wat vriendinnen die haar ook hadden als arts, en deze zullen alvast ook een andere arts zoeken . ik zal het tegen iedereeb die ik kom vertellen, zodat ze heel veel patienten verliest, want zo iemand verdient het niet om de naam goede gyneacoloog" te dragen. liefs naomi
doe dat en die klacht en ik denk aan je engeltje en aan jou. Dikke knuffel want die kan je nu heel goed gebruiken
Ik lees mijn ongelezen berichten en lees hier je verhaal. Wat vind ik dit vreselijk voor jullie.En dat die gyn. heb gezegd dat je je kindje niet ken dat vind ik echt BULLSHIT!!!!!!!!! je voelt het toch schoppen in je buik??????wat een arts die dat zegt!!!!!!!! Ik wens jou en je man heel veel sterkte. De tranen prikken achter me ogen.......... dikke kus en knuffel van Angie