lieve mensen, een maand geleden ongeveer heb ik hier ook een topic gehad over dat ik dacht zwanger te zijn. Ik ben naar de dokter toen gegaan om bloed te priklen en bleek niet zwanger te zijn. nu een maand later..ben ik inmiddels weer 8 dagen overtijd! mn hele hals zit vol met kleine rode pukkeltjes, mn borsten zijn zwaar en doen zeer en ik heb constand kramp aanvallen in mn benen. Ik durf geen test te doen, omdat ik bang ben voor weeeer een teleurstelling. heb nu al 4 maanden achter elkaar gehad dat ik dacht zwanger te zijn,maar niet zo bleek te zijn. alleen dit x wel andere symtomen!! die pukkeltjes heb ik nog nooit gehad en die krampen herken ik wel van mn vorige zwangerschap. wie herkent deze symptomen ook?
ik snap je angst wel hoor... maar niemand vanb ons kan achter het toetsenbord bepalen of jij wel of niet zwanger bent. Het klinkt in ieder geval goed.. Enige dat je kunt doen is naar de drogist rijden en een test kopen.. En een teleurstelling is beter dan leven tussen hoop en vrees tot de teleurstelling misschien toch komt in de vorm van een menstruatie. Dus ik zeg testen Begin ik vast met duimen
snap je angst, en zeker na meerdere teleurstelling.. Ellende is dat een test alleen maar uitsluitsel kan geven.. succes meid!
He vlinder, Die rode pukkeltjes heb ik vorige maand ook gehad maar dan op mijn buik en rug. Ik ben tien gewoon ongesteld geworden weliswaar veel te laat. Deze maand heb ik het ook weer die rode pukkeltjes, volgens mij heeft het te maken met je hormonen. Ik weet natuurlijk niet of je wel of niet zwanger bent. Ik zit inmiddels weer op dag 38 en heel af en toe kramp. Dus afwachten maar.... Succes!
Herken je klachten, angst en teleurstelling... Echter hier al 36 keer teleurgesteld zeg maar waarvan ik ook echt een aantal keren dacht echt zwanger te zijn. De tijd zal het leren meis, wanneer is je NOD? Ik heb in de afgelopen 3 jaar geleerd dat je niet van symptomen uit moet gaan maar dat echt alleen een posi zwangerschapstest je echte duidelijkheid kan geven aangezien dat vervelende vrouwelijke lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen jammer genoeg. Ik duim voor je in ieder geval!
Hoi, Ik heb veel last van pukkels gehad toen ik stopte met de pil. Na mijn mk vorige jaar heb ik ook veel maanden gedacht dat het weer gelukt was. Misschien ook wel omdat je overal op let, als je dikkere borsten hebt/of zeer doen/raar gevoel in mijn buik enz. Ik denk ook wel als je heel graag wil dat je ook een beetje van die kwaaltjes gaat zoeken en je jezelf een beetje voor de gek gaan houden. Veel succes, ik hoop dat het snel lukt -Dec 2010 gestopt met pil -Juli 2011 mk 11 weken -25-28-26-26-25-25-24-26-27-27-27-27-ronde 13, teveel eitjes op naar ronde 14