Hallo meiden, Even jullie mening horen. In april heb ik na 10 weken zwangerschap helaas eens mk gekregen. Ik moest ook een curretage ondergaan omdat het niet los kwam. Op 17 mei weer netjes ongesteld geworden en daarvoor ook een negatieve test in handen, zodat ik wist dat alle hcg uit mijn lichaam was. Nu begin juni had ik weer het gevoel het is raak! Zelfde sympthomen als bij mijn 1e zwangerschap. Nu heb ik eergister weer een test gedaan van de kruidvat en die gaf binnen 5 min een streepje maar wel erg licht. Maar hij staat er dus wel! Wat denken jullie? Ik vind het doodeng na alles wat er gebeurd is! Groetjes
Een streepje is een streepje... Anders morgen nog eens testen? Kan me helemaal voorstellen dat het doodeng is! Ik heb 3 wkn terug curretage gehad en zou het ook echt eng vinden... Maar wel fijn als je weer zwanger bent! Heb je anders een foto van je test?
Ow het staat er alleen zie jet het alleen met inzoomen. Is met tel gemaakt. Ik denk dat ie te licht is maarin bijsluiter staat dat er nooit een voorgedrukte streep te zien is.u
Zie wel een streepje hoor Je kan hem ook nog posten in een topic over zw-testen, daar zitten de experts Maar een voorzichtige gefelciteerd!
Ja ik dus ook maar hij is zo licbt! Ik werd precues 4 weken later weer ongesteld. En dat was niet heftiger als dat ik dat normaal had.
Ik testte in het begin ook zo licht, over 2 dagen zou ik nog een keer testen met ochtendurine. Dat is best snel na 4 wkn weer ongi worden. Ben benieuwd hoe het bij mij zal verlopen...
Ja best snel idd. Ik zal voor je duimen dat het bij jou ook snel achter de rug is meis! Want het id echt klote he!