hoi allen, eindelijk mag ik mij hier ook komen melden! na een hele vlotte en goedverlopen zwangerschap van 41.1 weken ben ik dan eindelijk bevallen van onze prachtige dochter Eline. dit is nu mijn 2de bevalling, de eerste van mijn zoontje Jamie duurde 4uurtjes en daar werd ik ingeleid en kreeg ik epidurale. op het einde een hele grote knip gezet en met de pomp is hij geboren. deze bevalling duurde in totaal (vanaf de 1ste wee tot aan de uitdrijving) maar 2u! we waren echt net optijd in het ziekenhuis: hier het verhaal: (tis een kort verhaal ) om 4u snachts kreeg ik weeën, ik dacht, mss wat voorwerk want ik had maar een vingertopje ontsluiting de dag voordien... na een half uur en een paar toiletbezoeken later toch maar vriendlief wakker gemaakt die gelijk oma is gaan halen (mijn zoon sliep) die was na een half uur weer terug en we zijn meteen in de auto gesprongen naar het ziekenhuis... ik hield het ondertussen niet meer uit van de pijn. ik kon mijn weeën moeilijk opvangen, niet liggend, niet staand, niet zittend,... echt drama! normaal is het kwartier rijden naar het ziekenhuis maar gelukkig was het 5u smorgens en dus totaal niet druk. mijn vriend heeft dus stevig (overal 120???) kunnen doorrijden, we hopen dus dat ze nergens stonden de controleren na een 20tal minuten waren we al in het ziekenhuis! toucheren: al 7cm ontsluiting! te laat voor een ruggenprik! BALEN! na een paar minuten al 8cm! de gyneacoloog werd met spoed gebeld. die was er na 10 minuten ofzo... ik mocht meteen beginnen te persen en na 4x persen is onze dochter geboren! ze weegt 3,465kg en meet 53centimeter! alles ging goed, ze zag alleen heel erg blauw en paars van de stuwing, volgens de dokters omdat het zo snel gegaan is... dit is nu weer helemaal bijgetrokken! mijn baarmoeder trok niet goed samen waardoor ik best veel bloed verloren ben, maar na een prikje in mijn bibs ging het al meteen beter en trok hij goed samen. nu gaat alles goed en zijn we thuis lekker aan het genieten (toch nog een heel verhaal geworden )
wauw! gefeliciteerd met jullie meissie!!!!!!!! sorry ff miepen: (je schrijft alleen dat het normaal een kwartier rijden is en nu 20 min?)
hoi allen! bedankt voor de felicitaties! alles gaat prima! Eline is al 400gram aangekomen sinds we thuis zijn ze slaapt super veel en eten doet ze ook heel goed! hier nog een fototje