Daar is hij dan de belangrijkste dag , 1e verjaardag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door one of kind, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Och wat jammer...! Kan me voorstellen dat je een andere verwachting had en dat het nu tegenvalt.
    Hopelijk kun je de mooie momenten toch nog vinden en anders maak je een mooi afsluitmomentje door nog eens een ochtendje met je gezinnetje over te doen.

Hier wel eeeerg veel mensen, terwijl er ook een aantal niet waren. Maar ik vond dat veel te druk... Ik heb amper tijd voor hem gehad....
    Maar ja.. in twee dagen vieren (in december...!) vind ik geen optie. En het taartmomentje: wij hebben het twee keer gedaan: sochtends en smiddags.
    Maar goed, wat ik wil zeggen: te veel is ook niet wat!
    Probeer de mooie dingen naar voren te halen.

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    och arme mama...kan me heel goed voorstellen dat dat rot is :( nou, van mij had hij een hele grote kaart gehad hoor!

Bekijk bijlage 211335

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh dat lijkt me ook echt vreselijk als mama zijnde :(
    Ik zit daar stiekem nu al een beetje over in. Ik zou ook graag een knalfeest geven als ons mummeltje 1 jaar wordt maar ben bang dat ik dan van dezelfde koude kermis terug kom puur omdat de verwachtingen zo hoog liggen..
    De woorden die boven mij gezegd worden kloppen dan ook ben ik bang, maak het zelf gezellig en de mensen die er extra zijn is prima maar geen must.. Al kan ik me voorstellen dat het vreselijk is dat als je alles tot in de puntjes geregeld hebt en het loopt dan zo :(

Zelf ben ik ook een -tussen-kerst-en-nieuwjaars-kindje- en dat is inderdaad verre van ideaal. Vaak mensen op vakantie, druk druk druk en zelf vind ik het ook vreselijk al dat geregel in die drukke dagen. Resulteert hier in enkel ouders, s-ouders en schoonzus+vriend savonds uitnodigen en verder niet vieren ;)

Deel Deze Pagina