Ik weet niet wat je een hoog bedrag vind? Maar ik heb in 2019 ook een woning aangekocht, en krijg dus een aardig bedrag terug... en heb al bericht dat de brief voor 12-5 klaar staat...
Ik zie dat de brief onderweg is, en als datum 9 mei. Vaststelling is niet veranderd, en ik kan de brief ook nog niet online zien. Dat had ik vorig jaar ook, heel gek. Brief was wel gelijk definitief
Oh echt?!! Vaststelling nog voorlopig bedoel je, maar wel al een brief met dagtekening onderweg? Ik snap er niks meer van nu hoor hahaha
Ja raar he! Maar dat heb ik elk jaar volgens mij. Snap er ook niks van, maar goed het geld is onderweg en dat is fijn
Ik ga uit van de laatste week van juni. Alles daarvoor valt mee. We hebben beiden nog niets binnen. We gaan het zien.
Er staat nu vaststelling 19.04... Stond eerst op 20.02 Maar nog niks definitiefs... staat volgens mij ook nog niks klaar bij de berichten inbox
Mijn man zijn inkomen is net vastgesteld. Veranderen jullie dat bij de toeslagen bij “er veranderd iets in het inkomen” dan over 2019?
Hier staat hij ook nog steeds op 15-3 het is natuurlijk ook nog vroeg. Maar begin aardig ongeduldig te worden door jullie berichten.
Ik lees hier en daar 'ik krijg een groot/flink bedrag terug'. Ben ik nou te nieuwsgierig, als ik me afvraag wat voor bedrag dit dan ongeveer is..... Om zelf maar met de billen bloot te gaan. Wij krijgen gezamelijk tussen de €3000 en €4000 terug.