ik krijg iets van 1200 terug. ik ben zo benieuwd waneer het op me rekening staat. heb dagtekening 9 mei. dus zal wel volgende week worden
Morgen zijn er een hoop mensen vrij, ik vrees woensdag pas Ing is sowieso met alles wat later, met mijn salaris ook. Dan staan al mijn collega’s al blij te joelen en moet ik nog een paar uur wachten XD
Hier juist nooit laat Daarbij met uitbetaling vd belastingdienst is ing altijd eerder dan andere banken omdat de belastingdienst ook ing heeft en interne uitbetalingen gaan vaak sneller (maar misschien tegenwoordig niet meer hoor aangezien je nu ook rechtstreeks kan storten naar andere banken haha).
Iemand met dagtekening 8 mei al een brief digitaal klaarstaan? Ik zie alleen dat ik een definitieve aanslag via post ga ontvangen, maar ben veel nieuwsgieriger naar de digitale
Dan zal je vermoedelijk snel bericht krijgen Ik had drie of vier dagen nadat ik zag dat de datum was veranderd, een nieuw bericht onder correspondentie. Daar staat de datum van de dagtekening.
Ik had er eigenlijk wel op gerekend dat het geld vandaag op de rekening zou staan (ING). Ben ik niet gewend van de belastingdienst. Dan maar hopen op morgen (er is gewoon betalingsverkeer).
Vorig jaar kregen wij het ook pas een paar dagen na de dagtekeningsdatum gestort. Mijn man 3 dagen later en ik 5 dagen later