Het werd weer eens tijd om een foto van onze lieve vriend, mijn maatje te delen. Is alweer een tijdje geleden. ik hoop niet dat ik anderen voor het hoofd stoot omdat de kinderen er ook bij staan, maar het is nogal moeilijk er eentje te vinden zonder zijn kleine fanclub.
Thanks allemaal. We hebben hem nu al ruim drie jaar en wat een verandering. Van een wervelwind als klein huppeldepupke tot de stabiele rots die hij nu is. ( behalve met andere honden dan. De klojo... )Het eerste wat ons kleine meisje roept als we naar huis gaan is: "huisssss aiko toe!" we kunnen hem niet meer missen. Hiro...wat een prachtige naam voor een akita. Lvdv.
Akito's staan erom bekend dat ze niet goed samen gaan met andere honden. Als wij in de toekomst een eengezinswoning hebben willen we ook graag een akito
Bedankt voor de leuke reacties. Aiko gaat haast met zijn pootjes naast zijn schoenen lopen. Dat akita's niet zo goed samengaan met andere honden, wisten we. En ach, dat is jammer, maar we wisten van te voren waar we aan begonnen. Wat dan weer wel opmerkelijk is, is dat veel mensen denken dat hij net zo is als de akita uit de film van hatchi. En hem ook met "hatchi aanspreken." Gelukkig heb ik al veel mensen zo' n impulsaankoop uit hun hoofd weten te praten.