Ik vraag vaak bonnen: Sauna bon Restaurant bon H&m bon Parfumerie bon Boeken bon Tuin centra bon En dan kies ik per verj wat ik doorgeef zodat ik wat bij elkaar heb voor die winkel. (Dus bijv tuin en sauna) Heb nu zelf voor vrienden die een bbq feest geven een weekendjeweg cadeau kaart gekocht. Ook leuk!
-Bongo cadeaubon (voor dagjes weg, uit eten, high tea etc) -bol.com bon (die vind ikzelf altijd heel handig omdat je bij bol.com heel veel verschillende dingen kunt kopen). -Bladcadeau ( krijg je een abbonnement op een tijdschrift naar keuze en dat stopt automatisch das ook wel handig heb je geen omkijken meer naar).
Hmmm... Dat blad cadeau vind ik ook wel een leuk idee! Heb ik ooit eens als kerstpakket gehad,was super handig. Waarom vergeet ik dat soort dingen altijd?? Hebben jullie ook dat je dan na je verjaardag ineens van alles weet wat je wel had kunnen vragen?
Wij vragen altijd geld, kunnen we er wat voor kopen wat we mooi vinden, 9/10 cadeautjes vind ik echt flut. Aan de kraamvisite hebben we ook geld gevraagd, dan kunnen we van het bedrag wat we hebben gekregen een autostoeltje + kinder eet stoel aanschaffen straks, vind ik veel mooier dan al die kleertjes die je krijgt
Nee hoor, ik ook!! On topic, boekenbon, tijdschrift abbo, messenset,cadeaubonnen voor fotoboeken, plantjes voor in de tuin, dvd box, ... enz enz
Haha geweldig! Ik zou willen dat ik zo'n lijstje had. Ben volgende maand jarig en heb werkelijk geen idee...
Ik ben afgelopen zondag jarig geweest heb simpelweg om geld gevraagd en om tegoedbonnen/ -kaarten van kledingwinkels. Ben 3,5 week geleden bevallen, en had het idee om eerst wat overtollige zwangerschapskilo's eraf te werken en daarna voor een nieuwe outfit te gaan shoppen als beloning
Ik vraag altijd wel iets van een boek of kookboek, kookspullen doen het ook altijd goed. Bioscoopbon, bon van de Bijenkorf, Rituals producten en m'n lijstje is gevuld. Van de wat grotere geldbedragen heb ik dit jaar een tas gekocht van Fred de la Bretonniere
Ja, een tas komt nu toch ook wel hoog bovenaan te staan, of anders geld voor een mooie tas. Twee jaar terug een tas in de aanbieding weten te kopen (ik moest mee met manlief om mij cadeau uit te zoeken...), en bij afrekenen was het nog goedkoper: 26,= voor een tas, dat was een leuk goedkoop verjaardagscadeautje toen Ik was vanavond aan het koken, toen ik mij ineens bedacht dat ik ook wel een goede zeef kon gebruiken.... maar ja, kom op zeg.. een zeef!!
Ik houd het hele jaar een lijstje bij. Alles wat me te binnen schiet, zet ik erop. Vlak voor m'n verjaardag en feestdagen kijk ik daar nog even naar en werk ik het bij. Dit jaar staat er niet veel op omdat ik graag geld wil voor een nieuwe iPad. Meestal zet ik ook restaurantbonnen op mijn lijstje. Dat doet mijn man ook en daar gaan we dan weer eens wat duurder van uit eten.
Cd-bon, Bongo-bon, boekenbon, bon van de Blokker (altijd wel iets nodig in huis), een leuke geurige douchecrème, ... en als dat allemaal niet kan, mogen ze hier ook altijd aan huis een 3-gangendiner komen koken. Of mijn afwas 5 keer komen doen.
ik weet ook nooit iets voor mezelf. Heb daarom net maar een lijstje aangemaakt op lijstje.nl en daar ga ik vanaf nu elke maand iets toevoegen. altijd handig voor feestdagen/verjaardag.
Als ze mij vragen wat ik voor mijn verjaardag wil, roep ik volmondig (in eerste instantie niets, dat je komt is al een kado opzich........ ze nemen toch de tijd en moeite om er voor je te zijn...bla bla) maar als je wat mee wilt nemen dan........ BOL.COM BONNEN!!!!!!!!!!! ben gek op die webwinkel. (laatst voor mijn verjaardag heb ik met mijn bol.com bonnen een all in 1 printer/scanner/koppieerapparaat gekocht. Zooooo blij mee) en anders een VVV bon. Altijd leuk dan het je echt even iets wat je aan jezelf kan uitgeven. Anders gaat het geld toch altijd op aan de lasten, boodschappen enz.
bij mijn man in zijn vriendengroep hebben ze al heel veel jaren een wisseltientje! dit is een ingelijst briefje van 10 gulden en sinds de euro er is zit er ook een briefje van 10 euro bij. Als ik jarig ben krijg ik hem tot de eerst volgende jarig is want dan; pak ik hem weer in en geef ik hem cadeau aan diegene na mij. zo gaat hij langs iedereen. echt een mannending, want ik kom dus met lege handen op alle andere verjaardagen. ik vraag ook het liefst bonnen als ik het vier! maar een flesje wijn of bosje bloemen kan ik ook van genieten!
Ik vraag niet eens wat iemand wil, haha. Verzin altijd zelf wat, en als ik de persoon niet goed genoeg kan dan koop ik een bon/snoep/chocola/verzorgingsproducten. Gister toevallig op kadootjes jacht geweest en binnen een half uur voor 3 verjaardagen klaar. Voor mezelf vind ik het ook niet leuk als mensen vragen wat ik wil. Ik hoef niets, maar als je wat koopt verras me maar. Mijn kado van afgelopen jaar van mijn man moet ik nog bestellen, we zijn inmiddels 8 maanden verder, haha.
Hmm.... het snoer van mijn fohn is gescheurd, zie nu een blauw en een bruin draadje lopen. Wellicht ook een idee om te vragen? En dan maar hopen dat die oude het nog een week of twee volhoudt
Niet alleen met verjaardag maar ook de lijstjes met kerst en sinterklaas zijn een ramp. Ik zet er vaak op dat ze maar moeten verassen met iets leuks