Op vrijdag 13 nov. ben ik bevallen van een meisje genaamd M inke, 4155 gram, na 72 uur dag en nacht flinke weeen. Ze is bijna 2 weken na de uitgerekende datum geboren. Zonder pijnstilling bevallen , moest alleen wel gehecht worden , dat was iets minder. Een prachtige, pijnlijke ervaring zo´n vaginale bevalling,maar ben blij dat ik weet hoe het ook kan. Mijn dochter legde haarzelf aan na de geboorte, en dronk meteen als een echt professional, mama is trots.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Super dat ze al meteen lekker aan de borst donk en uiteraard nog drinkt! Fijn dat alles goed is mogen gaan! Liefs, Hanneke!
Wat fijn dat alles goed gegaan is! En jeetje wat een heftige bevalling evengoed. Begrijp ik goed dat je eerste een ks was? Van harte gefeliciteerd!
Ja, eerste was een KS helaas,maar evengoed een prachtige zwangerschap gehad net als deze. En belangrijker ook een bv-klantje
Gefeliciteerd! Super dat je dit keer vaginaal hebt kunnen bevallen! En fijn dat je dochter zo'n drinktalentje is.... en die bv was er natuurlijk meteen, dus die groeit vast geweldig! Geniet van je kindertjes!
Nogmaals van harte gefeliciteerd, Fijn dat je een "gewone" bevalling hebt gehad en dat je dochter een natuurtalentje is. Hoe vindt je zoontje zijn zusje? En drinkt hij nog? Liefs Nynke
Hoi Nynke, Ja die oudste is wel wat van slag maar wil nog steeds 1x per dag drinken een paar slokken. Voor de rest gaat het heel goed.
Aaah een meisje!En een zusje voor Jelte. Van harte gefeliciteerd Jingels. En super dat ze al zo goed drinkt!
Jingels, gefeliciteerd met de geboorte van M inke. Leuke naam! Heftig zo'n lange bevalling, maar goed dat je nu ervaring hebt met beide! En lijkt me heeeeerlijk, weer zo'n kleintje aan je borst, natuurtalentje!