Ons meisje, ze is geboren op 8 mei om 15:55. Samantha is haar naam. 2460 gram en 45 cm. 5 weken te vroeg, was 8 juni uitgerekent! Maar we mochten na 2 dagen z-huis samen naar huis! Ook heeft ze de 2 dagen naast me gelegen! Ze is prematuur, maar zo onwijze sterk! xxx Esther
hey proficiat ik keek zo af en toe terug omdat ik ook bij jullie de juni mama s zat en zag dat je al bevallen was maar wat een scheetje he geniet ervan. groetjes joyce en ukkie
Wat een mooi meisje, gefeliciteerd! Ik ben blij te horen dat het zo goed gaat met jullie kleine dame. Groet van Kiki
Een heeeeeel mooi meisje! En mooie naam ook! Van harte gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo goed gaat! Ze wilde gewoon een ander sterrenbeeld, kan ik wel begrijpen, stieren zijn hartstikke leuk! Heel veel geluk toegewenst!
Wat een lieverd. En ze wilde gewoon graag écht haar mama leren kennen. Fijn dat ze zo sterk is! Geniet er lekker van meid!
Gefeliciteerd met je schatje Ben op de zelfde dag uitgerekend als jij was, word nou wel nieuwsgierig hoor als ik dit zie. Fijn dat alles goed ga.