Hi dames goedemiddag, Ik heb zojuist een predictor early gedaan. Binnen de afleestijd zag een een vaag streepje. Het leek er op alsof er een soort kras over dat plastic heen zat (voorgedrukte incaping) Maar het was wel duidelijk te zien. Daardoor heb ik toch se test uit elkaar gehaald. Om het beter te kunnen zien. Dan zie je wel een heel licht roze streepje staan. Zal het streepje echt zijn of vals? Krijg hem trouwens niet goed op de foto
Oei...uit elkaar halen had je beter niet kunnen doen. Ik zie troiwens niks op je test, maar deze kan je nu beter weggooien omdat hij (door het openen) nu een valse roze streep kan geven. Op hoeveel dpo zit je?
Oké dus dat vreemde streepje wat leek op een soort van incaping toen de test net gedaan was en nog intact kan ook gewoon een soort van voorgedrukte zijn?
Ja hoor ze doen echt raar bij openen als ze nog niet droog zijn. Als je ze gebruikt zoals ze horen( dus niet open maken) zijn ze echt onwijs betrouwbaar
Maar dat streepje stond er nog voor ik hem uit elkaar haalde alleen omdat het zo vaag was haalde ik hem dus uit elkaar maar weer een keer voor de eventueel volgende keer Ik ga het weekend weg met mn vriend dan zijn onze kinderen er ook niet. Misschien een leuke en romantische verassing als het wel zo is
Ik zie hem wel hoor. Ik zou de hele strip er even uithalen en op een witte ondergrond leggen en dan nog eens een foto maken. Dat venster er achter leidt een beetje af. Mijn predictor begon precies zo.
ik lijk eigenlijk wel wat te zien maar je foto is heel erg wazig op mijn scherm. Kan je nog een foto maken van dichterbij?
Ohh ik vind het zo spannend. Maar wacht nog wel even met opnieuw testen. Als het me lukt de reden dat ik deze maand test heeft mede met mijn pijnlijke polsen te maken. En als er hormonaal iets gaande is (zwangerschap) word het altijd erger die pijn. En Nu heb ik dat dus ook
Dunne strepen hoort echt bij deze testen. Dus ik zal toch echt morgenvroeg een test doen met de predictor early
Los van of jou test wel of niet positief is. Wat ik super voor jou hoop. Maar en stond bij mij ook een kras in het plastic..je jou je er haast op verkijken he. Even een vraag hoe kan een test dan (vals)positief worden als je hem uit elkaar haalt?
Dan droogt ie te snel in en krijg je indrogers... haal je hem niet uit elkaar dan blijft ie gewoon wit ;
Ik zie het streepje wel en staat ook op de goede plek. Maar kennelijk hebben mensen ervaring met het uit elkaar halen van de test en valse streepjes.