Hier vorige maand een wijziging gedaan en helaas nog geen beschikking grrr geen extra centen deze maand
Nee nog niets... heel raar. Weet niet tot hoe laat het nog kan maar heb er een hard hoofd in dat het vandaag nog komt
Bij ING klanten voor 12:00 en alle overige banken voor 00:00. Staat het in 'mijn toeslagen' wel op uitbetaald Snoopy? Zoja dan kun je er vanuit gaan dat je het vandaag krijgt.
Kindgebonden budget nog steeds niet binnen staat wel op uitbetaald okk al gebeld en ja mevrouw het os echt uitbetaald Bank gebeld kunnen niets zien natuurlijk ABN hier Meer mensen die dit ook hebben?
Oh troost je, ik al in februari.. en een beschikking staat online al de hele maand april met een datum van 1 mei 2015 - heb dus nog steeds niks. Schiet lekker op...
Ja staat op uitbetaald. Maar ik had ook geld van de spaarrekening overgeschreven en dat staat er eigenlijk altijd dezelfde dag op, nu ook niet. Denk dat de rabobank het lekker nog een dagje vasthoudt . Knap irritant, ben nog wel op tijd maar moet de vakantie betalen en het was de bedoeling om dat vanavond te doen.
Ja gelukkig had ik het wel op tijd binnen ivm vakantie die ik moest betalen vervelend als je er dan nog een dag op moet wachten.