Daar komt de bruid...

Discussion in 'De lounge' started by Kaala, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Wat leuk, gefeliciteerd!
    Zo'n pa ken ik ;) Hij zou bij ons ook wel willen betalen, maar dat kon ineens niet meer, hij zou het ons wel terug doen ;) Uiteindelijk niet getrouwd omdat het hele jaar al vol zat!
    En wat een mooi idee in de prachtige jurk van je schoonmoeder! Idd nu alleen nog lekker shoppen voor schoenen etc.
    En wow, nog steeds in je kleding van voor de zwangerschap passen? Ik kon ze pas na 6 maand weer aan haha :p

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ohw leuk zeg! Gefeliciteerd!!

Vergeet al die flauwe reacties maar, je ziet er vast mooi uit!

En over dat geld, klinkt helemaal niet ondankbaar, als iemand mij op dit moment zou zeggen dat ze onze bruiloft zouden betalen, had ik daar ook gerust op gewacht en achteraan gebelt.
    Het is toch een belofte!

Ik wens je alvast een spoedige bevalling toe en een hele fijne bruiloft!!!

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Dit dus.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na 2 maanden er wel toe in staat zou zijn maar ik toch nog liever heel even gewacht had maar voor jullie is dit een weloverwogen keuze:)

Succes met de bevalling:cool:

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties :) En ook dat jullie me een goede bevalling wensen ja :)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Leuk!! Gefeliciteerd. Mijn vriendin is een maand na bevalling getrouwd, dat ging ook prima, was een super dag :)

Balen van je schoonvader, maar daar hoef je je dag niet door te laten verpesten. Geniet van de voorbereidingen en je baby straks!

7. Jel

Jel Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet van alles!

8. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Gefeliciteeeeerd :D Maak er een leuke dag van! En vooral genieten want voor je het weet is de dag alweer voorbij:(

9. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

Ik ben 24 weken zwanger van de laatste getrouwd en eerlijk gezegd had ik liever twee maanden na de bevalling getrouwd! Met 24 wekej had ik al slapeloze nachten, bekkenpijn en ik was na de bevalling slanker als voor de zwangerschap!
    Flubberbuik heb ik maar een week last van gehad, en ik deed een dag na de bevalling alles alweer zelf ondanks de hechtingen enzo!

Als je nu je gewone kleding nog past en de jurk nog vermaakt moet worden is er toch geen probleem?

Veel plezier op je mooie dag!

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Gefeliciteerd :)

11. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Leuk, hoor. Gefeliciteerd! Of je nu wel of niet snel helemaal jezelf bent na de bevalling doet er niet zoveel toe. Ik ben überhaupt nooit meer mezelf geworden van vóórdat ik kinderen kreeg;) Misschien voor de zekerheid toch een slag om de arm houden?

Share This Page