Hoi, Dit is mijn tweede zwangerschap en ik zou graag als de kans er is in bad van het bevalcentrum bevallen deze keer. De vorige bevalling moest ik aan de opwekkers en was zo heftig dat het me allemaal niks meer kon schelen en ik in een mum van tijd spiernaakt op het bed lag. Dit wil ik dus absoluut niet meer! (Dat de gehele bevalling spiernaakt zijn) Nu is mijn vraag, wat is handig om aan te hebben tijdens zo een bad bevalling? Bikini’s pas ik allemaal niet meer de omvang van mijn enorme buik. Roept u maar!
Een spaghettiband-hemd? Zo 1 die meerekt Ik ben al mijn (bad)bevallingen naakt geweest, ik kon niks verdragen op mijn huid, maar vond dat prima, dus verder geen ervaring mee. Wel superleuk dat je het wil proberen in bad, ik hoop dat het wat voor je is!
Ik zou een hemdje aan doen dat makkelijk omhoog kan. Ik heb bij mijn oudste een tijd in bad gezeten en had een handdoek over me heen, vond ik ook heel fijn!
Wie weet trek ik ook alles weer van mijn lijf als het zo ver is, maar neem toch graag iets mee Spaghettiband hempje is een hele goeie! Thanks voor de tip! En wat heerlijk moet het zijn om zo een groot gezin te hebben! Dankjewel
Ik had alleen een voedings bh aan toen ik het bad in ging. Die droeg ik al tijdens de zwangerschap. Dan ben je toch niet helemaal naakt.