ben van me fiets afgereden en man rijdt gewoon door

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou ongelooflijk wat er net gebeurt zeg, rijdt van uit de supermarkt naar huis en rijdt daarbij over een voorransweg die in een bochtloopt, in die bocht zit een zijstraat maar als je hierin wil moet je toch iedereen voor laten die de bocht volgt niet waar. nou daar dacht deze man anders over, ik volg netjes de bocht en hij slaat toch gewoon af en rijd zo tegen mij op, ik kon me gelukkig nog net opvangen met me andere been maar met me linkerkant ben ik toch goed geraakt door het busje zelf en sta onder de schaafwonde. die man stopt en rijd vervolgens vlug door toen hij zag dat nog stond. ik stond van de schrik te bekomen en ben helemaal vergeten zijn kenteken op te schrijven. het was er druk maar niemand die ff vraagt of alles goed gaat stonden er zelf een paar te laggen. echt heb er geen woorden voor hoor hoe schandalig ik net behandelt ben. kan deze stress kwaad denken jullie me buik is trouwens niet geraakt zover ik weet alleen me arm is een beetje dik en onder de schafwonden. gggrrrr ben vooral kwaad op de omstanders die stonden te kijken en niks dede. kan ik gewoon niet over uit. als het 2 cm verder was gebeurt dan was het zeker erger afgelopen want dan was ik met mijn voorwiel tegen dat van hem gekomen en dan had ik me onmogelijk tegen kunnen houden.

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een ..k.l zeg. Balen dat je geen kenteken hebt kunnen onthouden.
    Heel veel sterkte met je arm.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pff meid wat een verhaal zeg zo iemand zou je toch iets willen aan doen...

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Schandalig! Jammer inderdaad dat je het kenteken niet hebt, zo iemand zou je toch een klap willen verkopen nietwaar!

Overigens vind ik dat weinig mensen rekening houden met je ... dat merk ik nu hellemaal met die dikke buik in bv de supermarkt, mensen willen soms hun kar door je buik heen porren en sorry zeggen hooooo maar.

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dat is goed schrikken inderdaad. Ben blij dat je het er verder redelijk goed vanaf hebt gebracht.

Doe lekker rustig aan meid.

Liefs Vanessa

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ja vervelend zeg... Sommige mensen hebben het fatsoen van een garnaal...
    Over de zwangerschap zou ik me geen zorgen maken hoor. Maar dat je even van de schrik/boosheid moet bijkomen snap ik wel!

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Gewoon aangeven die handel.

het kan altijd nog zo zijn, dat de bestuurder in een schrikreactie handelde. Niet dat het dan goed te praten is, maar van schrik doet iedereen wel eens iets raars.

Maar dat niemand vraagt hoe het met je gaat, dat vind ik echt te debiel voor woorden.

Linda

8. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

wat een ongeloofelijk l*l zeg.. en dat mensen je uit stonden te lachen nou zeg niet normaal... gelukkig is het otch nog wel goed afgelopen

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Inderdaad, wat een schoft. En dat niemand ook even helpt of vraagt hoe het gaat!
    Gisteren ben ik ook gevallen. We lieten onze hond even zwemmen, komt er vanuit het niets zo'n rotweiler aangerend. Eerst rent hij naar onze hond, loopt vervolgens met een enorme rotgang het water uit en springt vol met zijn poten tegen mijn buik tegen me aan. Ik ben naar achter gevallen, de struiken in! Komt uiteindelijk dat baasje 'goh, gaat het een beetje'? Ik dus, nou nee, ik ben zwanger hoor, dus dan is het niet echt goed om te vallen, en als je je hond niet onder controle hebt, dan moet je hem aangelijnd houden. Nou, toen zei hij nog 'tja, als we zo gaan beginnen, daar ga ik niet over praten, dat heeft geen zin! En hij liep weer weg, heb nog geroepen dat dat lekker makkelijk is, idioot!
    Op die hondenpoten na in mijn buik, ben ik gelukkig niet op mijn buik gevallen, zit alleen wat onder de krassen en brandnetelplekken. Denk dus dat het allemaal wel oke is met de baby, maar toch!
    Wat een gekken lopen er toch rond!

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat een domme opmerking van hem zeg. wij zijn nog een beetje bestand tegen een hond maar wat als hij een klein kindje het water in duwt met zijn blije reactie of wat als jij op je buik was gevallen. hij vraagt wel hoe het met je gaat maar als je hier op reageerd dan geeft hij een achterlijk antwoord. echt waar snap niks van die mense van tegenwoordig, sorry zeggen is toch niet teveel gevraagt
    Wat een gekken lopen er toch rond

11. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    asociaal gewoon !
    gelukkig maar dat het nog goed is afgelopen,
    zo iemand komt vast nog wel een keer op de koffie..die moet maar eens net zoiets mee maken,issie meteen genezen !

12. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    wat een etters zeg... belachelijk. In nederland maakt het ook echt geen drol meer uit wat er met je medemensen gebeurd en het maak ook al nix uit of je nu zwanger bent of niet.

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Wat een $%&^$#*&^ zeg :x
    En dan nog die gaan lachen :confused: ooo wat een leedvermaak...
    Kan me er echt kwaad om maken!
    Kan ook niet lachen om bv filmpjes dat een kind hard valt en zich erg pijn doet, sommige liggen dan in een deuk, nou kan ik echt niet om lachen!

jessica

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Pfff belachelijk! Mijn hond wil ook wel eens overenthousiast tegen mensen opspringen, houd haar dan altijd naast me. Bij kinderen of mensen met kinderwagens lijn ik haar aan.
    Met hond moet je je wel aan bepaalde gedragsregels houden!

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

gewoon aangifte doen! Staat een hoge straf op, das doorrijden na ongeval!

Ook al heb je geen kenteken, mss herken je wel nog kleur en type busje en kun je de man beschrijven die erin zat. Mss heeft die man wel bij de politie gezegt wat ie gedaan heeft, zou stom zijn als je dan niks liet weten.

Voor t zelfde geld was je buik wel geraakt,,,,wat dan. Je placenta kan zo scheuren, dat ziet die man niet vanuit de auto. Wat een eikel zeg, gewoon naar de politie!

Was t bij de ah xl? daar zit ook zo'n lekkere bocht in, vreselijk als ik daarheen moest,,,ppff

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Ja, onze hond heeft af en toe ook wel eens een wilde bui, maar als ik dan een bejaarde, klein kind, zwangere vrouw of iemand in nette kleren zie lopen, roep ik hem ook maar even voor de zekerheid bij me.
    Maar het is toch ongelooflijk wat een aso's er rondlopen en mensen die gaan staan lachen om iemand die zich pijn doet, snap ik al helemaal niet.

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat ontzettend naar. En hebben al die anderen dan niet gezien dat je zwanger bent? Of is dat gewoon nog niet zo duidelijk bij je? Maar dan nog!

Voor degene die achterover gevallen was: op je gat vallen kan ook een vervelende dreun veroorzaken. Let dus wel op hoe het blijft gaan. Maar kennelijk had die kerel geen boodschap aan het feit dat je zwanger bent. Wat is dat toch tegenwoordig?

Jammer hoor, dat het zo moet!

18. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    De maatschappij wordt er niet beter op...
    Ik probeer voor mezelf te doen wat goed lijkt, als ik iemand zie vallen zal ik altijd vragen of het wel gaat. Je weet immers maar nooit! En dat geldt niet alleen voor zwangeren, kinderen of ouderen!

Het lijkt wel normaal tegenwoordig om door te rijden na een aanrijding. Heb ik laatst ook gehad en mijn spiegel lag eraf. Ik ben omgedraaid en er achter aan gereden, kenteken opgeschreven en aangifte gedaan van door rijden na aanrijding. Dat mens stond mooi voor aap toen de politie voor haar deur stond!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou kijk in me album me buik is echt goed zichtbaar en de mensen hebben moeten zien dat ik zwanger was, dus het gaat gewoon totaal de verkeerde kant op met het medeleven tegenwoordig. leedvermaak daar zijn ze een stuk beter in

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat vervelend. Ik ben ook van de fiets gevallen een paar weken terug en niemand die helpt hoor. Je hoeft je niet zorgen te maken over de baby daar kan niks mee gebeuren, die zit heel goed beschermd.

Deel Deze Pagina