Vorige week helaas opgenomen geweest ivm Harde buiken. Weeën remmers en longrijping gehad en gelukkig weer naar huis.. maar.. moet wel zoveel mogelijk rust houden Zijn er nog meer die rust moeten houden?
Ik zit niet in dezelfde situatie, maar wil je wel veel sterkte wensen. In je handtekening te lezen, heb je nog meer kinderen. Het zal niet meevallen om rust te pakken, wanneer je thuis bent met kinderen om je heen.
Ik heb ook veel last van harde buiken dik maandje geleden moeten stoppen met werken en veel rusten. Door het Veel rusten merk ik wel dat de pijn in de rug en heupen steeds erger word maar bewegen zit er niet veel in omdat ik dan weer de harde buiken krijg. Gelukkig hebben ze me nog niet opgenomen omdat ze niet regelmatig genoeg komen Neem de rust ook echt hoe moeilijk het is
Hier ook een mama die verplicht rust voorgeschreven heeft gekregen. Ook veel harde buiken en icm eerdere vroeggeboorte, leek dit de gynaecoloog het beste. Niet makkelijk met een peuter en een kleuter en net wat pattyxx zegt, daardoor wordt alles wel stroever en pijnlijker. Zal voor jou ook niet makkelijk zijn met nog 2 kids in huis. Wel heel fijn dat de weeeenremmers zijn werk hebben gedaan! Dat is toch wel m'n grootste angst, weer vroegtijdige weeën en niet reageren op de remmers.....
Ik niet gelukkig, maar in mijn vorige zwangerschap wel. Zooo moeilijk vond ik dat en dan had ik nog niet eens andere kindjes rondlopen! Veel sterkte en hopelijk nog een paar weekjes binnenhouden! Je bent de 32 al voorbij zie ik, da's mooi.. Nu de 34 en 37/38 nog!! Volgens mij zag ik je ook op Kleine Kanjers FB voorbij komen, klopt dat? Kreeg jij nou ook Proluton? En jij poppenkop? Succes en ik leef met jullie mee
Ik krijg vanaf 16 weken Proluton, heb nog steeds wel harde buiken, maar ik weet niet of het nu echt minder is dan bij m'n vorige zwangerschap. Voor mij is deze week een mijlpaal, kindje is nu levensvatbaar, op naar de volgende mijlpaal, de 27 weken. Iedere week die daarna volgt is er weer mooi meegenomen. Zo zit ik er een beetje in, hoop dat ik het daarna een beetje los kan laten.
Hoe is het nu ?? Ik duim dat hij nog even blijft zitten... Wat hebben jou kindjes altijd haast Caylen is toch ook geboren rond de 33 weken ? Sterkte meis !!