Om 12.15 moet ik bij de verloskundige zijn en dan gaan ze kijken of ze kunnen strippen. Ik ben best wel zenuwachtig bij de anderen 2 ben ik niet gestript dus weet niet wat ik ervan moet verwachten maar dat weet ik vanmiddag. Ik ben ook zo benieuw of onze kleine vandaag of morgen in zijn wiegje kan slapen. Heb al een tijdje last van menstruatiepijn hoop dat dat niet voor niets is geweest. P.s. Ik weet dat er al genoeg toppicks over zijn maar ik wou het even mededelen
Hoi Wat ontzettend spannend! Met strippen heb ik geen ervaring dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik hoop voor je dat het helpt en dat je je kleintje vandaag of morgen in je handen hebt. Mag ik vragen wat voor reden er achter zit dat je nu al wordt gestript? Veel succes Groetjes
Bedankt voor je reactie!!! Ik word gestript omdat ik met mijn bekken zit. Morgen moet ik ook naar de gyn dus als het niet lukt dan hoop ik dat de gyn zegt dat ze het gaan halen...
Oké, nou heel veel succes dan vanmiddag. Je kunt wel zien dat dan iedereen weer een ander beleid hanteert met inleiden. Bij ons in het ziekenhuis is de enige reden voor inleiden als het gevaarlijk wordt voor jezelf of de baby om nog te blijven zitten. Zoals met zwangerschapsvergiftiging of zo. En natuurlijk als je 42 weken bent. Ik zit zelf namelijk ook erg met mijn bekken, kan bijna niet normaal lopen, liggen en zitten. En heb ook al een zoontje thuis van 2 jaar. Ik heb het maandag ook aangegeven dat ik er behoorlijk door zat vanwege mijn bekken en het feit dat ik helemaal uitgeput ben omdat ik al 2 weken niet slaap 's nachts en als ik dan éénmaal slaap (rond een uur of 6) dan is mijn zoon weer wakker om 7 uur. De gynaecoloog was heel lief en begripvol maar zei wel dat het voor de baby toch beter is om de natuur z'n gang te laten gaan, hoe vervelend het ook is voor de moeder. Ik vind het voor jou wel mooi dat ze er iets aan gaan doen, heb je straks lekker je eigen lichaam weer terug. Laat je nog even weten hoe het is gegaan? Groetjes ps sorry voor m'n lange verhaal
Wat vervelend dat ze niets voor jou doen zeg!!! Hoop dat de kleine spel komt. Maar de kleine zijn hartje gaat ook te snel en hij beweegt bijna niet meer dus zijn meer dingen....
Spannend! Het is al bijna zover Hoop dat het helpt. Mijn vk doet het niet voor de 41 weken, maar ik ga het zo toch vragen. Ze zegt dat je dan alleen maar buikkrampen krijgt, die niks opleveren. @miepje21, het lijkt wel of ik het geschreven heb Alleen slaap ik 2 uurtjes meer ongeveer.
@mamaNoor: vervelend hé die slapeloze nachten :x. Soms ben ik echt zo moe dat ik eerst erg chagrijnig doe tegen manlief en daarna barst ik zomaar in huilen uit. Hij klaagt er nooit over maar toen ik laatst zei dat ik het zat was en wou bevallen zei hij dat het wat hem betreft ook wel mocht nu Ik wil trouwens de gynaecoloog maandag even vragen of hij even wil voelen of ik eventueel al wat ontsluiting heb. Misschien wil hij dan ook wel proberen te strippen als dat mogelijk is. Ik heb trouwens gehoord dat strippen alleen zin heeft als de bevalling er toch al zat aan te komen en dat het anders alleen maar pijn veroorzaakt
Haha ja, dat chagrijnig zijn ken ik. Alleen klaagt mijn man er wel over Die kan er echt niet tegen. En mijn zoontje die voelt dat ook aan, dus die is ook extra lastig. Dat wordt een gezellige kerst.. Bij mij wou ze niet strippen vandaag. Omdat het toch geen zin heeft. Dus moet ik na het weekende terug, dan doen ze het wel want dan ben ik 41 weken. Wil liever niet ingeleid worden, maar dat gebeurt wel als het strippen niet aanslaat. Succes nog, hoop dat ze bij jou wel stript.
Bij de verloskundige is het strippen niet gelukt. Maar ik moest morgen naar de gyn toe maar vk had gebeld voor een dag eerder hij heeft wel gestript langere vingers denk ik...
Oké dus je bent uiteindelijk alsnog wel gestript. Spannend ja! Was het pijnlijk, en voel je al wat? Ben niet nieuwsgierig hoor
Nou hij zei ik doe even een inwendig onderzoek. Dus ik daar liggen en hij voelen vond het nogal pijnlijk voor een inwendig onderzoek. Dus daarna zegt hij ik heb je gelijk even gestript. maar ik had stippen wel wat pijnlijker verwacht maar ik vond het niet zo fijn hoor!!! Maandag weer terug en nog een keer strippen ookal had ik het erger verwacht zie ik er tegenop om nog een keer te gaan. Ik heb nou af en toe een harde buik maar denk niet dat het daar door komt. Hij is nou wel drukker.
Oké dus hij heeft gestript zonder dat je het eigenlijk door had. Nou ik hoop voor je dat het wat gaat doen...dan hoef je maandag ook niet nog een keer
Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook. Ze zeggen ook dat het alleen maar helpt als de bevalling er al aan zat te komen, om het laatste zetje te geven zeg maar. Misschien is jouw beeb er nog niet klaar voor, al is mama dat des te meer
Hoi hoi Ben heel benieuwd hoe het vannacht is gegaan...rommelt er al iets of heeft het niks gedaan Groetjes
Heey hoi Ik ben even benieuwd hoe het nu met je gaat. Heeft het nog steeds niks gedaan? Ik hoop voor je van wel, en zo niet...maandag nieuwe ronden, nieuwe kansen!
Strippen heeft zijn werk nog niet gedaan denk aan je banner te zien. Ik ben bij Levi 2 keer gestript. eerste keer een klein beetje ( rondje van de zaak idee ) en gebeurde dus niets. Week later deed de andere vk het. Nou en die deed het goed ! Toen ik licht in mijn hoofd werd is ze gestopt. 2 uur later kreeg ik weeën, en 6 uur later was Levi er
Nee hij zit nog lekker denk ik. Ik heb wel veel harde buiken maar het zet niet door. Mijn dochters zijn allebij op pasen geboren zou grappig zijn als deze dan op kerst kwam (ookal hoop ik het niet)