Daar lopen we dan weer....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Dankjewel voor jullie lieve woorden.
    En idd niets kan me troosten op dit moment, maar ben wel blij met jullie steun en medeleven, zo weet ik dat ik niet alleen sta.

We hadden het deze keer bewust aan niemand verteld in de hoop dat we iedereen konden verrassen.
    Maar nu is het wel zwaar. Want mijn moeder en schoonouders weten nog van niks en we moeten het ze nu nog gaan vertellen.

En ondertussen wordt de situatie alleen maar moeilijker met het jongste zusje dat zwanger is :cry: .

Ik heb vanmorgen de 1e tablet van de cytotec ingebracht.
    Ik vind het best eng, weet niet wat ik ervan kan verwachtten.
    De laatste MK is ook spontaan gekomen en ik voelde toen idd echt weeën enz.

De reden dat ik toch voor de cytotec heb gekozen is omdat ik niet het idee heb dat mijn lichaam het binnen korte tijd zelf gaat afstoten.
    Ik was gister opeens erg misselijk, mijn borsten deden pijn als nooit tevoren en bloed....? was er ooit ergens bloed?
    Nou nee, nu dus helemaal niks meer, zelfs geen oud bloed :rolleyes: .
    Wat is dit hard. Je zwanger voelen, maar weten dat het niet meer zo is.
    Als ik afgelopen week die echo niet had gehad, had ik echt wel gedacht dat het wel goed zou zitten.

Voor diegene die meelezen: hoe en wanneer werkte de cytotec bij jou?
    Merkte je er meteen wat van of duuurde dat een paar dagen?

Hope

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hope, je bent zeker niet alleen!
    Gister en vandaag heb ik constant aan je gedacht en aan je man natuurlijk. Jullie gaan nu door een hel!
    En dan deze keer niet vertellen zodat het een leuke verassing zou worden, maar nee hoor............ :cry:
    Ik hoop dat als je het verteld hebt je veel steun zal krijgen in je directe omgeving. En zo niet, dan zijn wij er voor je hoor!

Verschrikkelijk om nu te wachten.............
    Ik heb de 1e keer 1,5 week gewacht en toen een curretage laten doen. Dat vond ik ook verschrikkelijk, dat er een dood kindje (zo voelde ik dat) in mijn buik zat.
    De 2e keer kwam het spontaan, dus ik ken die cytotec helemaal niet.
    Ik hoop dat het snel gaat gebeuren, want wachten is gewoon heel erg verschrikkelijk.

Dikke kus meid!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hope lieverd helaas ken ik die pil ook niet maar als dat net zo iets is als bij danique dat de weeen opgewekt worden dan begon die na 1 uur al bij mij

mijn miskramen zijn twee vanzelf losgekomen en 1 keer ben ik gecureteerd

ik hoop dat je dit samen met je man weer mag gaan en kunt verwerken

en meid ik kan me zo voorstellen dat de situatie onhoudbaar is met je zusje

wou wel eens met d'r praten even babbelen zeg maar maar helaas zo werkt het niet en dat kan ook niet.

ik denk elke dag elk uur aan je
    liefs miriam

4. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo Hope,

Ik heb de pillen ook gehad maar de gyn had ons het verkeerd uitgelegd. Ze zei dat ik 1 keer 4 pillen moest inbrengen, gebeurde er niets dan moest ik na 24 uur nog weer een dosis inbrengen.

Ik heb dus alleen de 1e dosis ingebracht en pas na een uurtje of 5/6 begonnen ze te werken en heb ik 1 uur lang weeachtige pijnen gehad welke met paracetamol etc goed te ondervangen waren. Verloor hierna ook bloed en stolsels en een zak. Ik dacht dus dat het klaar was. Bleef wel daarna bloeden maar niet echt superveel. Gelukkig had ik zelf de woensdag daarna ( was woensdag voor kerst) controle aangevraagd. Hier bleek helaas dat niet alles weg was. Was ook andere gyn en die begreep niet dat de 1e gyn niet had gezegd dat ik sowieso een 2e dosis moest nemen na 24 uur. Ik ben dus dezelfde dag alsnog gecurreteerd.

Weet dat het een beetje mosterd na de maaltijd is, aangezien je de pillen nu al gebruikt heb, maar ik zou de volgende keer- en we hopen dat het nooit meer zal gebeuren- meteen kiezen voor een curretage..

Heel veel sterkte en ik hoop dat het bij jou wel allemaal goed gaat meteen met de pillen...

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lieve Hope,

Verdrietig lees ik jouw bericht... Je was zwanger en helaas heb je het net zo snel weer moeten laten gaan!

Ik gun jullie zoooo graag een kindje... en idd. vragen als "Waarom?!?" komen ook hier op...

Lieverd we hebben heel wat met elkaar afgekletst hier op het forum en we hebben elkaar zelfs wel eens gebeld... En dan is het toch dat je elkaar ietsje beter kent....

Lieverd ik leef ontzettend met jullie mee! Heel veel sterkte!

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Patty, bedankt voor jouw reactie.
    Maar ik heb eerder een curettage gehad en daar zou ik dus niet meer voor kiezen.
    Mijn cyclus is maanden van slag geweest.

Ik heb als voorschrift van de arts voor nu gekregen:
    Vanmorgen 1 tablet inbrengen, vanavond weer, en dan morgen vroeg en morgen avond weer.
    Dan volgende week op controle.
    Ik hoop echt dat alles in één keer los komt, want zit niet te wachten op een curettage.

Ik heb van die ene tablet al flink weeën, al van 12:00 vanmiddag en de paracetamol doet niet echt veel helaas.
    Ik verlies zo nu en dan stolsel maar echt veel bloed komt nog niet op gang.
    Ik zie behoorlijk tegen de nacht op. :cry:

Ik zie dat het van jou ook pas geleden is.
    Gaat het een beetje met je?

@ Wishgirl, lief dat je even een berichtje achterlaat. Dat doet me goed als "oude bekende" wat laten horen.

Miriam en Marieke ook heel erg bedankt voor jullie lieve woorden.

Hope

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Is vanzelfsprekend meid dat ik je even een hart onder de riem steek...

Als je het echt niet meer vertrouwt of je ziet het niet meer zitten of wat ook, dan moet je even bellen he met het ziekenhuis!

8. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Tjee! Echt geen woorden voor! Klote zooi! Heel veel sterkte!

9. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo Hope,

Wat lief dat je dat in jouw situatie vraagt! Het gaat goed hoor!

Ik hoop dat alles idd loskomt en de nacht goed verloopt.

Je hebt wel beetje gelijk over curretage hoor! Zit nu op dag 33 en nog geen ongi te bekennen waar ik bij de "gewone" mk met 34 dagen ongi werd en voor die tijd alle tekenen al had!

Nogmaals sterkte vanavond en vannacht en idd zkh bellen als je het niet vertrouwt.

10. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    lieve hope,
    ik zat te huilen bij jou verhaal..heeeeeel veeel sterkte toegewenst xxxx

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meis, hoe is het nu?
    Heeft het doorgezet? Kon je het vannacht een beetje houden?
    Dikke kus

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Daar ben ik dan....
    de nacht ben ik redelijk goed doorgekomen.
    Tot begin van de nacht nog veel pijn gehad.
    Later heb ik gewoon kunnen slapen.
    Vanmorgen wederom een cytotec ingebracht.
    Ik vraag me echt af, of het grootste deel al weg is.
    Mij lijkt het sterk.
    Het bloeden zelf is niet noemenswaardig.
    En ik ben dan gister wel wat stolsels verloren ( ben bang dat daar ook het vruchtzakje bijzat :cry: wat ik niet heb kunnen opvangen) maar het leek vele malen minder dan de vorige MK.
    Ik hoop echt dat alles eruit komt, dat ik niet alsnog gecuretteerd moet worden.

Ik heb me net op het werk voor een paar dagen ziekgemeld.
    Ik wil niet te lang thuis ziten, want dat is ook niet goed voor mij, maar ik wil me ook niet weer te snel in het werk storten.
    Dat werkt averechts bij mij.

Pfff wat is het toch moeilijk om nu beslissingen te maken en weer vooruit te kijken.
    En mij kennende wil ik weer te snel en te veel.

Hope

13. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Lieve Hope,

ik weet niet wat ik lees, wat een verdriet weer.....
    Veel sterkte, en ik hoop van harte dat je lichaam, als het dan toch moet hoe pijnlijk ook, het kindje loslaat......

liefs

14. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo Hope,

Ik hoop dat de 2e dosis dan zijn werk goed doet. Ik had precies hetzelfde toen en helaas bleek bij mij dat het niet allemaal weg was. Bij mij was het vruchtje al opgelost in de vruchtzak en gestopt met groeien bij 5,5 week, dus ik had ook niet zoveel herkenbaars weer verwacht te zien bij de mk.

Je mag er ook voor kiezen nog een keer een dosis te nemen en dan in zkh te blijven he? Ze hebben mij ook die optie gegeven ipv curretage.

Ik hoop dat het lichamelijke gedeelte nu snel over is voor je!

Hele dikke knuffel van mij

15. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Lieverd, wat een verdriet. Ik leef me je mee meissie.

Knuffel.

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o hope wat een nachtmerrie is het toch ook voor je

en al stolsels verloren maar voor je gevoel nog niet alles?

ik hoop omdat je echt niet gecurreteerd wilt worden dat het toch vandaag dan allemaal nog los komt wat nog komen moet en dat het dan inderdaad niet nodig is

blijf aan je denken knuf

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey lieverd
    heb ook aan je gedacht...
    hopelijk hoef je niet gecurreteerd te worden en komt het vanzelf..

heel veel sterkte en een dikke knuffel!

18. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    @miriam25,
    ik heb juist je site is bezocht ,en had gelezen dat je een infectie opgelopen had,welke infectie was dit als ik vragen mag?ik heb ook een miskraam gehad door een infectie .

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Och Hope lieverd, ik lees het nu pas... wat een verdriet toch weer voor jullie... er is ook niks dat ik tegen je kan zeggen, dat helpt toch allemaal niets... Ik wil alleen dat je weet dat ik het enorm erg voor je vind hoe het bij jullie gaat en dat ik echt hoop dat het toch een keer goed gaat komen, dat heb je verdiend na al deze tegenslagen...

Een hele stevige knuffel en ik denk aan jou!

Liefs,
    Jude.

20. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve Hope,

Je verdient zoveel meer... Ben zo verdrietig voor je, en kan me toch jouw verdriet niet ten volle voorstellen.

:( :( :(

Dikke knuffel en veel sterkte.

Neeke

Deel Deze Pagina