Seg meiden , ik zit nu al een tijdje met de zelfde vraag in mijn hoofd en daarmee dat ik ze nu even hier post. als je 'nog' HCG in je lichaam hebt kan je dan zwanger worden? want voor mijn dochter had ik ook een miskraam en na 7 weken nog steeds geen menstruatie..toen bloedtest laten doen en wat bleek ik was al 6 weken weer zwanger! dus dan kan het toch wel? want toen was ik langer zwanger dan nu bij deze miskraam dus moest ik toch ook nog HCG in men lichaam hebben ofniet? mijn Curretage is alweer 3 weken geleden en nog steeds een posi zwangerschapstest.. hopenlijk snappen jullie me een beetje en ben benieuwd naar jullie reacties! groetjes Passoatje
ik weet het niet maar ik heb wel het idee gehad dat ik een ei had na mijn curretage. en dat was nog in de periode dat ik bloed nog verloor. deed toen een ovu test en die knalde gelijk.. ik has alleen geen hcg meer volgens de test dat was eigenlijk best snel al
Ja andere zegge van dat je niet zwanger kan worden met HCG in je bloed..maar na mijn ervaring denk ik dus van wel..ben wel benieuwd hoe alles gaat lopen
je kan niet zwanger raken als je nog hcg in je bloed hebt maar het hcg kan wel heel snel uit je lichaam verdwijnen en dat je dus binnen 1 week weer een eisprong hebt zou niet best zijn als je hcg in je bloed zou hebben en toch zwanger kunt raken dan zou je zeg maar als je 5 maanden zwanger zou zijn zo weer zwanger kunnen raken nee dat kan niet hihihihihi
Heb vandaag bij mijn HA gesproken , hij zei dat je wel zwanger kan worden als je HCG in je lichaam hebt!
ik denk dat je idd wel zwanger kunt worden als je nog hcg in je bloed hebt.. je cyclus komt gewoon weer op gang en als je een eisprong gehad hebt kun je dan gewoon weer zwanger raken.. dit betekend niet dat als je al 5 maanden zwanger bent je nog een x zwanger kunt worden.. dan heb je toch ook geen eisprong meer.........
Syboena heeft gelijk. Je kan zeker weten niet zwanger raken als je HCG in je bloed hebt. Om de hele simpele reden dat je dan namelijk geen eisprong krijgt. Pas als je beta-hcg lager dan 5 is (dat is zo laag en niet meer te testen met zwangerschapstesten) kun je weer een eisprong krijgen. Zolang je HCG in je bloed hebt, denkt je lijf namelijk nog zwanger te zijn en als je al zwanger bent kun je dit nogmaals zwanger raken. Sorry passoatje maar je huisarts verkondigd echt lariekoek. Elke gynaecoloog zal dit bevestigen.
Je hebt drie weken na je miskraam weer een eisprong gehad en bent hierdoor zwanger geraakt. Twee weken krijg je cadeau dus dat betekent inderdaad een zwangerschap van 6 weken. HCG kan al binnen een week uit je bloed zijn (helaas duurt het vaak veel langer) en sommige krijgen zelfs na één week alweer een eisprong. Lijkt mij dus niet heel raar.
ok duidelijk verhaal Trees. aan de banner te zien is haar cyclus op gang gekomen. nou ik zit nog met dikke positieve testen en die willen maar niet minder worden. ik hoop zo dat dit geen lang verhaal gaat worden. curretage is nu 3 weken geleden gebeurd.
misschien een positief verhaal hier voor je. Na mijn 1e curretage had ik na 3 weken ook nog een positieve test en 1,5 week later toch een eisprong! Ik hoop dat je snel een eisprong gaat krijgen [-o<