Hier zie ik in de verte lichtflitsen in de lucht, het waait en het is een beetje afgekoelt. In de buurt van Breda.
We hebben ook een filmpje gemaakt. Voor de geïnteresseerde, Squall line- heerhugowaard 15-8-2012-1/1 - YouTube Zie je niet vaak in NH.
Hier is de vuilnisbak een paar meter verder gevlogen en kan ik lekker alles uit de hele tuin plukken de hele vuilniszak ligt verspreid over de tuin incl poepluiers haha Nu geen spatje regen meer, niks
Ja hier in het noorden knalde het er ook flink op. Zo erg, dat de jongste er wakker van is geworden. Dus die zit nu naast me voetbal te kijken.
hier rond 8 uur even een hard buitje onder het bbqen.en beetje gerommel. lekker afgekoeld en sindsdien geen drup meer! van mij mag het wel flink onweren! daar houd ik van!
Jup het was een mooie squall line. zoals je ook kan zien op het filmpje. En voor je bevestiging kan je hier kijken. Squall line - Wikipedia, the free encyclopedia Edit: Zo ziet het er op de radar uit. Bekijk bijlage 268002
Ik zit nog wat meer oostwaarts, bij de oosterburen maar nog geen spat regen gezien, geen onweer en niets. Wel waait het stevig, maar dat doet het hier eigenlijk al de hele dag.
Hier in Drenthe, wat regen, wel lekker briesje, dus alle ramen en deuren staan open. En hoor nu wat gerommel. Ach als het maar niet zoals 2 weken terug is, vind ik het prima. Dat was niet zo heel fijn en leuk.
Hier rond een uur of 19 ff een paar minuten flink regen. Toen was het alweer over, wel wat koeler, het waait ook stevig, laat het zo maar blijven: ik haat onweer!
Hier in het noorden van limburg net wat flitsen en een paar drupjes, nu begint het te waaien dus zal zo wel wat uit de lucht vallen. Ben benieuwd.
Ja dat had ik wel op de radar gezien, maar vond het niet squall achtig En had nog geen meldingen van hagel gelezen, vandaar. Oh het is nu wel even lekker afgekoeld.