Woooow best dreigend ! Bijzonder dat je het hebt kunnenfilmen toch ?! Her begin het nou ook te rommelen en te flitsen , in Arnhem
Hoeft ook niet perse. Een supercell hoeft namelijk ook niet tornado's te ontwikkelen maar blijft toch een supercell dan. Het is een buienlijn wat vooraf gaat van een koudfront wat veel wind en veel regen mee brengt. en soms hagel en onweer.
Was het maar zo'n feest. Het kwam binnen in Zeeland en trok precies langs ons heen. Veel wind, veel donderen en heel even regen, toen was het klaar. Het is hier dus nog snikheet en zie er tegenop om zo te gaan slapen.
Ik hoor nu ver weg onweer... Het is ook echt windstil... Zal wel stilte voor de storm Zijn ofzo.. Hoop dat t niet heel erg word ben alleen met zoontje en schijt in mn broek voor harde knallen
I know Was in de war met een bow echo. Het was iig een mooi buienlijntje. Mooi onweer gezien. Het noordwesten valt sowieso flink in de prijzen de laatste paar weken. Eindelijk! Ben benieuwd wat er a.s. zondag gebeurt Maar ben bang dat het, ondanks dat het nu lekker is afgekoeld, een zwoel nachtje gaat worden.
Hier (tussen Emmen en de duitse grens) niks noppes nada. Zonet een beetje regen gehad. Maar het is nog steeds warm buiten. Het waait wel lekker. Dat scheelt weer. Maar onweer heb ik tnt niet gezien.
Ik zit zeik en zeiknat in de trein. Echt je ken me uitwringen. En het gekke is ik ben misschien drie minuten buiten geweest maar je kon niet schuilen. Die regen kwam overal vandaan. Onder, boven, zijwaarts. Leek wel een film
Noodweer? zijn 3 druppels gevallen denk ik en verder een warme/benauwde dag. EN zelfs nu is het nog warm buiten pfff
Hier wat onweer in de verte en wat drupjes regen. Er komt ook niks meer aan volgens buienradar (op dit moment).