Omdat we pas verhuist zijn en we een voortuintje hebben,wil ik graag wat fotos zien van jullie voortuintje om wat inspiratie op te doen Bij ons ligt er momenteel kiezel,maar het ziet net uit als een begraafplaats Dus kom maar op
wij hebben bestrating, schots en scheef, niet foto waardig was al zo toen we hierin kwamen en hoe zeer ik me ook irriteer en soms wel schaam omdat iedereen het ziet, vind ik het zo zonde om er geld aan uit te geven mja onze voortuin is dan ook 6x4 meter Ik kijk even mee, misschien een leuk (goedkoop) ideetje!
wij zijn ook net verhuisd, maar heb helaas geen foto bij de hand... We hebben donkergrijze ruwe kinderkopjes langs de hele rand van voortuin. de binnen'ring' is bestraat met rode ruwe klinkers. voor ons raam hebben we middenin een vierkante uitsparing dat afgewerkt is ook met die kinderkopjes, in de bak die dan ontstaat grijze kiezel, een paar flinke keien, en middenin een steigerhouten plantenbak met daarin een olijfboompje met lavendel er omheen.
Jawel hoor, wil dit alleen niet te lang online laten staan om herkenning te voorkomen. Laat maar weten als je het gezien hebt.
hier een deel van onze voortuin! Heb geen duidelijkere foto! Ook ik wil hem niet te lang online laten staan vanwege privacy! In het midden een zeshoek als plantenbak met daarin een rode acer. Aan beide zijdes een border met verschillende planten en de bestrating van waaltjes met tussendoor 6 chinese hardstenen tegels.
Onze voordeur grenst direct aan de grond van de gemeente. Mensen lopen ook direct langs ons raam in de woonkamer. Maar daar wen je aan. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik er geen heb, want m'n achtertuin kan ik al niet eens onderhouden
Ondanks onze grote achtertuin hebben wij nul komma nul voortuin. Nou wonen wij aan het eind van een doodlopend weggetje (de 'straat' gaat na ons huis over in grasland), dus hoeven we voor voorbijgangers niet ons best te doen (een langslopende vreemde is hier een gebeurtenis ). Tóch willen we voor ons eigen gevoel ons best doen, dus zeggen we het voornamelijk met plantenbakken (oude foto, inmiddels hangen er ook overal plantenbakken voor de ramen en zijn de plantenbakken iets uitbundiger ):
Huh heb je weer ander naampje.. Of heb k anders voor me Leuk huisje.. Zou k ook wel willen.. Knus gezellig
Thanks! Het is een superlief huis, maar wel groter dan het lijkt (en véél werk), niet schoon te houden... En ja, andere naam inderdaad. Even googelen dan weet je wie ik was ...