Daar staat ze weer... schoonfamilie issues

Discussie in 'De lounge' gestart door 1982Justme, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Als mijn dochter iemand te spelen heeft, dan is het jammer voor het nichtje denk ik dan.
    Dat doe ik mijn kinderen ook, hebben ze al iemand te spelen dan zeg ik dat en dat moeten ze maar een andere keer terugkomen.

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    ehmm toedeloe

tegen je schoonzus zeggen dat je haar best af en toe! mee wilt nemen maar dat ze zich zelf moet redden qua aan en uit kleden en anders houd het op

Chocolat vindt dit leuk.
  3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw die had ik echt niet geholpen hoor. Of ja misschien flauw maar mijn 4 jarige kunnen alles zelf behalve "netjes" hun haren in een staart. Wat erg dat je zo voor het blok wordt gezet

4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik zou ze gewoon afzetten als altijd en je nichtje moet zich zelf maar omkleden. Ze is oud genoeg.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou dit toch aan schoonzus aangeven.
    Natuurlijk is het een kleine moeite haar mee te nemen, maar ik kan mij voorstellen dat het voor jou vermoeiend is als ze al zo vroeg er is en haar daar ook nog eens moet aankleden terwijl je ook nog je eigen kinderen hebt.
    Ik zou dus voorstellen om ieder om de week de kinderen te brengen en aangeven dat ze zich zelf moet omkleden

6. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Ik zou dit bespreken met je schoonzus en daarbij aangeven dat je graag wilt dat zij ook wat inzet toont en ook eens rijd, zodat jullie het kunnen afwisselen en niet alles op jou neer komt. Als ik jou was, zou ik dus echt niet meer je nichtje om gaan kleden, dat moet ze inmiddels toch echt zelf kunnen en als ze dat simpelweg vertikt vanwege prinsessengedrag, dan zou mijn schoonzus degene mogen zijn die dat gedrag in stand hield maar ik dus niet :rolleyes:

7. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    nders stuur j je dochter naar je schoonzus toe, een uur voordat je nichtje meestal bij jou komt. En dat zij dus je dochter mag brengen, nicht gaat toch.
    En dan lekker de stad in gaan ofzo

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dit idd ook, gewoon zeggen;'Jammer, er is al iemand, dus het kan niet.'

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Wat een vervelende situatie, waarschijnlijk ziet ze het zelf echt niet als vervelend en gaat ze (onbewust) over je grenzen heen.

Wanneer ze te vroeg aan je deur staatmet de veaag kan ik mee kun je afspreken dat ze zonder piepen mee kan en uitleggen dat je niet de kleedkamer in kan gaan en ze zelf moet doen.en anders in haar outfit zo in de auto.

Wanneer je dochter bezoek heeft kun je zeggen dat ze om 17.00 terug moet komen. Als een klasgenoot komt die vraagt of ze kan spelen zeg je toch ook (vaker) nee?

Meerijden en oppassen is heel wat anders. Ik zou je dochter in ieder geval niet voor blok zetten bij je schoonzus.
    Je kan kiezen of je een gesprek begint met je schoonzus of start met duidelijke grenzen aangeven. Succes!

Triangel en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina