zware, vermoeide benen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lilo77, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    iemand nog tips voor zware vermoeide benen?? vooral savonds en snachts heb ik er veel last van. Heb er al van alles opgesmeerd maar er lijkt weinig te helpen.

2. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik weet niet of je hetzelfde bedoeld, maar ik heb vaak last van onrustige benen, soms kan ik ze echt niet stil houden maar heb ook vaak dat mijn benen gewoon heel vermoeid aanvoelen. Volgens mij heeft het allemaal met de doorbloeding in je benen te maken, die tijdens je zwangerschap minder goed is.
    Bij mij helpt het om een kussen onder mijn kuiten te leggen, waardoor mijn benen iets omhoog liggen als ik in bed lig. Dan slaap ik meestal zo.. :)

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook regelmatig. Ik ga dan meestal even met mijn benen omhoog. 10-15 minuten en het is weer een stuk minder. Gewoon je benen op een stoel leggen. Een kussen onder je voeten wanneer je gaat slapen wil ook nog wel eens helpen. Of een heerlijke massage ;)

4. Mouse82

Mouse82 Lid

31 okt 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik iedere dag Bional Venal creme voor zware en vermoeide benen. Bovendien lig ik als ik er echt veel last van heb met mijn benen helemaal in de lucht (met je billen tegen de muur en je benen recht omhoog) en regelmatig door de dag ook met de benen omhoog (gewoon op de bank over de leuning) help al bij mij heel goed.

Hopelijk helpt je dit.

5. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Een stukje lopen schijnt ook te helpen bij onrustige benen..

Deel Deze Pagina