ook ik zit in de vruchtbare periode! Gisteren een vaag lijntje, vandaag twee dikke lijnen op de ovulatietest!
dat word klussen ik doe deze keer geen ovulatie test! we doen het gewoon wel waneer we zin in elkaar hebben
haha juist niet. als je temp daalt dan zit je eisprong er juist aan te komen. als ie stijgt ben je te laat want is je eisprong geweest
ik heb ze nu net achter de rug.. .volgens mij heb ik mijn op dag 14 gehad en heb dag 10,12,13,14 geklust dus dat moet genoeg zijn
Dat klinkt goed! Wel fijn als je ongeveer weet wanneer je ei is. Merk je dat ook echt al een paar dagen ervoor aan je lichaam? Ik weet namelijk niet precies wanneer ie komt en elke dag klussen zit er bij ons helaas niet in... Vind het dus heel moeilijk wanneer ik zal beginnen met om de dag klussen. Stel dat mn ei pas over 12 dagen komt...dan ben ik bang dat mn vriend na een aantal keer afhaakt en te moe is (heeft zo zn redenen) en dat we weer precies voor mn eisprong stoppen Was vorige keer ook en die keer ervoor ook. hmmm valt wel op haha
Jippieee ik mag ook weer mee doen, zit nu in mijn vruchtbare periode....woensdag of donderdag eisprong! Ppff van dat wachten wordt ik kierewiet, de langste dagen vind ik vanaf mijn menstruatie tot aan mijn ei. De dagen erna zijn gewoon spannend.
Ohjee, ik merkte vanmorgen ineens dat ik rekbaar slijm heb . Dat had ik nog even niet verwacht en we waren dus nog niet begonnen met klussen . Gaan we dan maar snel aan beginnen dan, want misschien heb ik mn eisprong dan wel binnen een paar dagen! Hoop dus niet al te snel haha, moet nog wel even een voorraadje zwemmers aanleggen haha
als je echt niet weet wanneer je je ei hebt dan kun je ook ovutesten gebruiken.. ik heb hem bijna altijd op dag 14 en ik voel het vaak ook goed.. heel pijnlijk maar deze maand nauwelijks vandaar dat ik ook twijfel maar moet haast wel... als je geen ovutesten wil gebruiken kun je ook gewoon om de dag of 2 dagen klussen dat zit je ook altijd goed
ik gebruik ovutesten, maar omdat mn cyclus nog niet helemaal stabiel is kan het ook zijn dat ik m nu ineens eerder heb. Had echt rekbaar slijm dus misschien komt mn ei dan eerder. Heb op inet gekeken of het kwaad kan als je elke dag vrijt maar kan geen heel duidelijk antw vinden. Anders konden we het nu voor de zekerheid even elke dag doen, maar als dat kwaad kan dan om de dag. Naja, misschien is mn eisprong pas over 5 dagen ofzo, toch maar afwachten en nog even bedenken of om de dag of elke dag slimmer is!
ik heb zo iets gehoord dat elke dag klaarkomen voor een man ook niet goed is voor eht zaad kan beter om de dag liefs lisje
tja dat is het m juist. op elke site lees ik weer iets anders. De ene gyn zegt dat je de laatste week voor ei beter elke dag kan klussen en de ander zegt om de dag. Ligt aan de kwaliteit van de zaadjes. En als mn ei bijv. overmorgen al is dan heeft om de dag ook weinig zin, want dan kunnen we nog maar 1 keer klussen voor ei. Snap ie? Als we zin hebben dan doen we het nu wel even elke dag denk ik hihi . Anders hebben we misschien maar 1 x geklusd
ik zou me geen zorgen maken over de kwaliteit van de zaadjes, je mag ervan uitgaan dat de beste zaadjes de eicel bereiken dus ... geen reden tot zorgen toch! Gewoon elke dag klussen als je dat fijn vind!
ik voel zo'n rare steekjes sinds 2 dagen.. weet dat ik m'n ei een grote dag vroeger had dan m'n banner aangeeft.. heb die steekjes echt nooit eerder gehad... verder moet ik redelijk veel plassen en ben ik erg moe. durf het bijna niet te hopen of denken maar ik weet wel dat wat ik voel "anders" is. nouja.. wachten he, liefs
ja ik zeg ook alleen maar wat ik heb gehoort hoor hahahah weet ook niet precies hoe het allemaal zit hahaha maar 1 dag voor je 1 klussen is genoeg hoor ik doe het nu gewoon zo ik moet ong. rond donderdag me ei krijgen dus ik klus gewoon vanaf maandag elke dag hahaha kan het zeker niet mis zijn liefs lisje