daar zijn ze weer hoor DE VRUCHTBARE DAGGEN !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gimena, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

en we hebben geklust :D.
    haha.
    hopelijk is het bingo :D :p
    wachten netjes af :D

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gisteravond ook aan de klus gegaan, en net een positieve ovutest in handen gehad (zie album)
    Spannend hoor 8)

3. gimena

gimena Niet meer actief

mooie positieve test!
    ik heb als het klopt me ei vandaag!
    merk heb een beetje in me onderbuik!
    en met temp is gestegen! 37.1 was het gister nu is hij 37.5
    maja we hebben gister geklust.
    vandaag gaat dat hellaas niet!
    maja dan is het nog goed dat ik gister heb geklust ;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Voel verder nog niks, komt nog wel denk ik dan maar.
    Gisteren geklust maar hoop dat de zaadjes van zijn 2e zaadlozing nog goed hun werk kunnen doen.
    (1e zaadlozing was namelijk buiten het lichaam, voorspel....je kent het vast wel.....gaat soms zo snel)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja snap ik hihi. geeft ook niet. maar het is soms gewoon lastig wat je nou t beste kan doen omdat je overal iets anders leest hihi. Als ik nou zeker wist dat mn ei eraan zat te komen dan zouden we het even elke dag doen. Maar als ie pas over een week komt dan weet ik zeker dat mn vriend tegen die tijd is afgehaakt ( om de dag red ie wel haha) en dan missen we weer precies eitje.

En 1 x kan inderdaad genoeg zijn, maar neem t risico liever niet ;)

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    nee idd maar ja als je toevallig 1 dag voor je ei hebt geklust kan het toch raak zijn ;) anders moet je van die ovutesten gebruiken dan weet je ongeveer precies wanneer je je ei hebt ik wou die dingen nooit gebruiken maar heb ze toch maar gekocht deze maand en ff uit proberen ;)

liefs lisje

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik gebruik ovutesten, maar het nadeel is dat als ze posi zijn dat je ei dan binnen 24 tot 36 uur al springt! Maar ik heb net getest en is nog niet positief, dus hebben we nog een dagje erbij. Gisteren niet geklusd. Had dus eergister rebaar slijm, gister minder en nu is het waterig maar wel veel. Snap t niet, maar staat op inet dat dit ook vruchtbaar is! Hoop dat eitje wel binnen paar dagen komt hihi

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja ik heb al vanaf zondag een heel licht streepje maar wordt maar niet donkerder dus zou eigenlijk donderdag ei ongeveer moeten hebben dus hoop dat die morgen donkerder word

9. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ja hoor ook ik zit in m'n vruchtbare dagen volgens banner, zit in de nachtdienst morgen heb ik m'n eisprong! Spannend allemaal!

Deel Deze Pagina