vraaggg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sevgul, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    Hallo allemaal,
    afgelopen zondag hebben wij geklust. Stel nou dat het raak was/is wanneer zou ik het dan weten? 28 mei was mijn laatste dag van mijn menstruatie. Dat zou ik het eigenlijk eind juni moeten weten maar nu is mijn vraag of ik eerder al wat kan gaan voelen als het raak is of voel je helemaal niets? Ja ik weet het het is een rare vraag maar ik hoop dat het duidelijk is! :)

2. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    niemand?
    Hahahahha ik krijg ook bijna geen antwoorden
    zou het misschien aan mijn vragen liggen hahahhah :) :) :)

3. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    hai, heb je wel uitgerekend wanneer je eisprong is geweest? want mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 20 mei en mijn eisprong was ook afgelopen weekend is het dan niet zo dat jij hem volgende week heb? Of heb jij geen cyclus van 28 dagen?

4. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    Hoi,
    Ja dat is het hem juist ik weet niet waneer mijn eisprong is, eigenlijk is het ook nog niet eens zeker of ik wel een eisprong heb.... Morgen krijg ik meer te horen van de gyn. Ik dacht we proberen het gewoon en we zien wel en nu kan ik niet meer wachten. Ik weet niet wat mij morgen te wachten staat maar omdat ik er allemaal geen zin in heb hoopte ik maar dat het raak zou kunnen zijn. :D

5. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    Ow hey ik zie nu dat mijn eerste dag van mijn menstruatie 19 mei was. Dus dan had ik ook in het weekend waarschijnlijk mijn eisprong en nu nog hopen dat het raak zou kunnen zij!

6. Jinte

Jinte Lid

23 mei 2007
    24
    0
    0
    dat is eigenlijk per vrouw, of zelfs per keer verschillend.
    De ene krijgt van te voren al zwangerschapsverschijnselen (moe, pijnlijke borsten, misselijk enz.). De ander voelt helemaal niets. Er zijn ook vrouwen die de eerste paar mnd helemaal geen symptomen hebben.
    Daarnaast is het ook nog zo dat je voor de test vanalles kunt voelen terwijl het helemaal niet raak is.
    Valt dus eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen.

7. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Haii, nou maar hopen dat het indd ergens goed voor is geweest dat 'klussen" haha! ;) Je kan ook even op babycheck.nl kijken wanneer je evt je eisprong zou hebben maar dan moet je wel weten uit hoeveel dagen je cyclus bestaat. Nou wie weet is het bij ons dit weekend raak geweest :D spannend! groetjes

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    sluit me hierbij aan...je kan er echt niet altijd een pijl op trekken...

Maar ik hoop voor je dat het raak mag zijn en dat je snel een positieve test hebt..hihi das de meeste zekerheid die je kunt krijgen...dacht ik zo. ;)

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Tussen jouw vraag en deze post zitten 11 minuten......

je moet mensen ook even de kans geven je vraag te beantwoorden! :)

Deel Deze Pagina