Ik heb 1 keer bloedverlies gehad na het vrijen bij het plassen en voor een paar minuutjes ook een beetje kramp en het gevoel dat er een pijnlijk plekje in mijn buik zat. daarna nergens last meer van gehad. Weet iemand wat dit kan zijn en heeft iemand er ervaring mee? Groetjes Jinky
hoi jinky ik heb dit ook wel eens hoor naar mijn weten is of een keer te wild geklust of er kan nog wat ongi bovenin zitten en heb wel eens iets over een gesprongen adertje gehoord maar het kan in ieder geval geen kwaad groetjes maica
hoi ik heb dit ook gehad, dat was een dag nadat ik ongesteld was geweest..t was over maar toch bloede ik na het vrijen. dit kan komen doordat t weefsel in je baarmoederhals ofzo veranderd na t stoppen met de pil. dit word wat dunner ofzo heb ik me laten vertellen. het kan dus zijn dat je vriend er langs heen is geschampt of een klein bloedvaatje heeft geraakt ofzo. volgens mij nix om je zorgen over te maken! liefs marieke
Dankjewel voor jullie antwoorden! Ik maakte me een beetje zorgen, ook vanwege de pijn achteraf en dat het al 50 dagen geleden is dat ik ongesteld ben geweest. Een hele late eisprong,denk ik. Groetjes Jinky