Ik ben net ongesteld geweest, maar dat kwam ook omdat ik gestopt ben met de pil. Heb al weken lang last van zware, grotere en pijnlijke borsten, pijnlijk gevoel in onderbuik en ik kan niet op mijn buik slapen, want dat geeft een drukkend gevoel, maar bleef negatief testen. Nu heb ik sinds zondag geen test meer gedaan en dacht ben niet zwanger, want de laatste cb test was negatief. De verschijnselen blijven aanhouden en zit toch te denken of nog een test doen of naar de ha en bloed laten prikken? Ik weet het niet meer.
Klinkt idd als ontpillen , die verschijnselen hebben daar ook invloed op. Zoals ik begrijp net weer gestopt met de pil !
Ik had het ook al voordat ik gestopt was met de pil. Toen dacht ik zou ik zwanger zijn? Heb toen een hele lichte positieve test gehad en daarna niet meer, laatste test is afgelopen zondag geweest. Maar ben toen gestopt met de pil en ik had ook geen positieve test meer. Mijn gevoel zegt zwanger.
Als je gevoel zegt dat je zwanger bent, zou ik toch vragen aan de HA of je een bloedtest mag doen. Maar ik zou er toch niet te veel op hopen. Dan kan het zo'n teleurstelling zijn als je toch niet zwanger blijkt te zijn. Het klinkt mij namelijk ook als ontpillen, maar wel vreemd dat je dit ook al tijdens je pilgebruik had... Succes, ik duim voor je dat het raak is!!
Heb de ha gebeld en morgen ochtend heb ik een afspraak. Ben benieuwd wat ze zegt, want nu heb ik mij eigen ha weer.
Vanmorgen bloed laten prikken. Mijn ha begreep het meteen en stuurde mij gelijk door. Ben zo blij dat ik niet meer bij mijn oude ha zit. Ben benieuwd, maar wel eindelijk zekerheid!
Hier ook! Ook een maandje lang ontpillings-veschijnselen gehad incl. pijnlijke borsten. Weetje wat gek is? Ik heb nu weer* pijnlijke borsten.. dus weet nog niet wat dat betekent (want ik ben duidelijk klaar met ontpillen, tenzij het drie maanden kan duren?! )
Bij mij waren die verschijnselen er ook tijdens het ontpillen. Maar midden april gestopt en nu al morgen 8 weken zwanger. Dus kan alle kanten op.
@Eliseb Nou dan is het voor jou afwachten, dat wachten altijd. @Lien Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Hier had ik al last voordat ik stopte met de pil. Toen heb ik 1 hele lichte positieve test gehad en daarna niet meer. Dat is de reden dat ik gestopt ben, omdat ik zwanger zou kunnen zijn. Gisteravond ben ik wezen sporten, Zumba (leuke sport), ik had last van mijn borsten en mijn buik. Dat heb ik nog nooit gehad. Ik heb ook nooit last gehad van ontpillen, want ik ben toen een tijdje gestopt omdat ik eerst zeker wilde weten of de pil de kans over borst en eierstokkanker niet vergroot. We zijn er achtergekomen dat ik aanleg daarvoor heb.
Gister en vandaag heb ik een keertje roze-rode afscheiding gehad. Het was echt heel weinig een theelepeltje misschien zelfs minder. Wat kan dit dan betekenen?
Twee dagen dikke roze slijmverlies gehad, wat kan dit dan zijn? Links onder in buik buik heb ik de meeste last met lopen, bukken enz Recht onder is minder pijnlijk. Iemand meer ervaring en advies voor mij?
@Eliseb: ontpillen kan wel een half jaar duren hoor! Bij de ene zelfs nog langer en de ander heeft nergens last van. Ik heb er zelf ook last van gehad en het is nu heel moeilijk om te weten of ik zwanger zou zijn (anders dan gewoon een test doen natuurlijk). Als een test zeg: "negatief". dan ben ik gewoon niet zwanger en ga ik op voor de volgende maand. Ik ga mezelf niet gek maken met de 0,001 % of zo van de mensen die keer op keer een negatieve test hadden en toch zwanger waren. Als dit zo is dan kom ik er toch vanzelf wel achter. Ik laat mezelf niet gek maken.
Ik heb nog nooit last gehad van ontpillen. En ik wacht ook gewoon af, want vaak komt mijn menstruatie gewoon weer op gang al na 3-4 weken.
hallo ik zal me even voorstellen ik ben anjali en wil graag met jullie mijn ervaring delen wij zijn zins vorig jaar augustus bezig met zwanger worden en nu eindelijk denk ik dat ik zwanger ben ik ben nu precies 8dagen over tijd maar wat raar is dat ik 3keer getest heb en aledrie negatief ik hem de pipet kruidvat en da getest negatief ik snap het niet meer wat vinden jullie ervan zou ik tevroeg getest hebben