Meid ten eerste je doet het niet fout hè, ze komen helaas niet met gebruiksaanwijzing die moet je helaas helemaal samen uitvinden. Savonds voed ik hem gewoon inslaap overdag zijn wij er achter gekomen dat hij vaak 10min moet huilen om zich echt over te kunnen geven aan z’n slaap dus dan laat ik hem wel huilen. Maar de eerste keer dat we dat probeerde deed dat wel pijn aan m’n moederhart maar als je dan ziet dat heeft hij nodig is het goed. We doen het ook nooit langer dan 10min en je gaat het huiltje ook herkennen. en wat mijn ervaring is met onze dochter is dat als ik er niet was savonds ging ze ook bij m’n vriend na een flesje gewoon slapen. En beide hebben altijd ook goed op het kdv geslapen. Dus misschien overdag kijken of ze zelf in slapen kan vallen en dat je haar savonds nu gewoon wel zo doet als je het graag wil leren?
Even heel praktisch gedacht, je gaat weer aan het werk, als je BV wilt blijven geven zul je moeten kolven. Ik neem aan dat je dat nu ook al wel wat doet om een voorraadje op te bouwen (zo niet wellicht handig om mee te beginnen), kan je man dan niet af en toe een flesje geven terwijl jij in een andere ruimte kolft? Boekje of tablet er bij. Dan heb je niet direct tijdwinst, naar heeft je man ook even een moment net haar én heb jij even een momentje alleen.
Dat klinkt alsof je het erg zwaar hebt Misschien een suffe vraag, maar: Hoe lang is je meisje wakker geweest als je haar in bed legt? Of hoe ziet er dagritme er enigszins uit (als ze dat al een beetje heeft)? Heb je het idee dat ze (over)vermoeid of overprikkeld is oid... of is ze over t algemeen tevreden?
En Robinbird, hoe is je dag gegaan vandaag? Heb je vandaag nog iets anders kunnen proberen? Hoop dat je iets kan met de adviezen hier. Nu of over een poosje