Om half 7 's morgens te kolven omdat ik weer aan het werk moet! Ben vanaf 3 juli thuisgeweest en vandaag zit mijn verlof erop, vind het toch wel weer spannend hoor
Succes! De eerste dag is vast leuk, mag je namelijk iedereen over je wondertje vertellen Waarom kolf je zo vroeg 's ochtends? Omdat je nog geen voorraadje hebt of omdat je op het werk niet kunt kolven?
Ik herken het, veel succes. Ik mag de tweede week van januari weer beginnen en was vrij vanaf begin mei. Ik zie er enorm tegenop.
Oeh ja, dat is een stap he? Ik hoop dat het je meevalt meid en dat het kolven onder werktijd je goed lukt. Je kunt het je nu misschien nog moeilijk voorstellen, maar ook het weer werken en niet bij je kleintje zijn went echt Heel veel sterkte met deze verandering!
Ik kolf fulltime dus vandaar dat ik al voor dag en dauw aan het kolven was Nou, ik heb de dag overleefd hoor Het was wel weer errug wennen maar ik vond het toch ook wel weer fijn om weer wat anders dan alleen mama te zijn, was nu weer collega en juf al moet ik zeggen dat ik nog nooit zo snel naar huis ben gegaan nadat de laatste leerlingen naar huis waren haha
Wat ik trouwens erg hartverwarmend vond is dat toen ik op mijn werk kwam een aantal leerlingen een ruimte voor mij helemaal hadden schoongemaakt, verwarming aangezet, tafel neergezet, stoel erbij, roddelblaadje om wat te lezen en posters van baby's die ze zelf hadden gemaakt opgehangen, pubers zijn toch zo vervelend niet
Het kolven ging ook wonderbaarlijk goed, ik krijg er ruim de tijd voor en zat helemaal relaxed, was bang dat er niks uit zou komen maar had evenveel als dat ik thuis kolf dus helemaal happy
Mag ik vragen wat voor werk je doet??? Wat leuk dat ze je kolfruimte helemaal hadden ingericht. Heb je geijk het gevoel dat dat wel goed zit! Geeft oook weer een hoop rust!
Ik ben leerkracht op praktijkonderwijs met kids van 13 tot 17/18 jaar met gedragsproblemen of achterstanden in ontwikkeling
Ik lees het nu pas en wilde je succes wensen maar lees nu dat het goed is gegaan, wat fijn!!! En wat ontzettend geweldig lief dat ze speciaal voor jou zo'n ruimte gecreeërd hebben zeg!! En mag ook wel eens gezegt wordn dat pubers niet altijd vervelend zijn!! Echt erg lief van ze! Nou veel succes bij de rest van je werkdagen maar als ik het zo hoor komt dat vast wel goed!!
Ik geef les aan verschillende groepen, van de brugpiepers tot de uitstromers en de uitstromers hadden de ruimte voor me in orde gemaakt. Vandaag had ik ze in de les en ze vroegen meteen aan of ik lekker gekolfd had haha De brugpiepers vinden kolven maar raar, lachen, gieren, brullen natuurlijk toen ik het ging uitleggen en toen vroeg natuuuuuurlijk zo'n puberig jochie of ik het even wilde voordoen