Bizar....na 3 jaar kat teruggevonden

Discussie in 'De lounge' gestart door Aura, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Ongelofelijk....dit!

4 jaar geleden heeft mijn zusje van mij een prachtig zwart katertje gekregen met een witte stip op zijn borst...Valentijn.
    Na een jaar is hij helaas weggelopen...we zijn gaan zoeken, alles gebeld (amivedi etc.etc.) Na een hele intensieve zoektocht van een paar maanden de hoop eigenlijk opgegeven en gedacht dat hij dan dood moest zijn.
    Nu 3 jaar later krijgt mijn moeder een mailtje van Amivedi....Bij een voerplaats (voor zwerfkatten) die moet worden opgeheven hebben ze alle katten onderzocht en omdat Valentijn gecastreerd was zijn ze de archieven weer ingedoken....en na de foto die ze gestuurd hebben is er geen twijfel over mogelijk....dit is Valentijn.
    Mijn zusje heb ik net gebeld ze wist nog van niks en was op stap....ze was helemaal van de kaart....ze gaat morgen naar hem kijken.

Vind het zo raar hij zal een hard leven hebben gehad in de tussentijd en we hopen dat hij nog in een huiselijke omgeving kan leven....hij is zo gemist geweest.....
    Vind dit echt een wonder verhaal.....
    (Hierbij een foto van Valentijn tegenwoordig) zal morgen een foto van vroeger plaatsen kunnen jullie het ook zien.

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat een mooi verhaal:) gek he dat het soms zo kan lopen

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wat een mooi verhaal! hoop dat wij ook zo een bericht krijgen van onze kat die inene weg was na 10 jaar!(al was die vrij oud en gaan we er eigenlijk vanuit dat ze een sterfplekje heeft gezocht)

Maar..Als dat katje echt 3 jaar op straat heeft geleeft ben ik bang dat er moeilijk een huiskat van te maken is. Deze beestje zijn vaak schuw en leven graag buiten. Ik ben benieuwd!

kus miek

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wow! hopelijk wil ie nog binnen blijven.. hebben ze hem dichtbij je huis teruggevonden?

5. Aura

Aura Niet meer actief

Ja redelijk....mijn moeder woont in een klein dorpje in brabant en hij is in Tilburg teruggevonden....denk zo'n 20 km ervandaan...ben zo benieuwd hoe het gaat vandaag, heb er maar moeilijk van kunnen slapen.

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mooi verhaal!!
    Hopelijk kan hij zich weer hechten.

7. 4days

4days Niet meer actief

Wauw, wat bijzonder! :)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    WOW wat een bijzonder verhaal zeg!

Ik hoop dat hij weer goed kan wennen, hou je ons op de hoogte?

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

na 3 jaar? wat een vechter zeg! geweldig dat hij weer terecht is, hopelijk is hij niet teveel verwilderd.
    mooie kat ook! :)

10. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Een heel bijzonder verhaal zeg!
    Hopelijk kan Valentijn weer lekker mee terug, en is hij nog een beetje gewend aan mensen om zich heen! :)

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    wauw dat is wat zeg! Super hoor dat hij terecht is. Heb je niet meer die onzekerheid. en hopelijk kan hij zich goed terug aan passen al zou dat moeilijk zijn na drie jaar zwerven.

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wat een mooi verhaal
    gelukkig is hij terug gevonden en ik hoop ook echter dat hij nog heerlijk thuis kan komen en heerlijk kan genieten van zijn wel verdiende rust en liefde en natuurlijk niet te vergeten zijn aandacht...

13. Mooi verhaal!
    ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat;)

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    dat is echt bijzonder ja. Zou alleen je zusje voorbereiden op het feit dat ze niet meer dr oude vertrouwde katje te zien krijgt, maar een kat die waarschijnlijk wat verwilderd is en haar denk ik niet meer kent. Da ze niet heel teleurgesteld is dan.

15. Aura

Aura Niet meer actief

Nou ze is er inmiddels geweest...ze had gehoopt dat Valentijn haar in de ''armen'' zou vliegen maar dat is niet gebeurd. Hij was heel schuw maar reageerde nog wel op ''Valentijntje''.
    De vrouw die voor hem en nog 12 andere katten zorgt is echt een schat. Ze hebben afgesproken om niet met Valentijn te gaan lopen slepen en ze gaan bij die vrouw kijken of Valentijn nog geplaatst kan worden in een huiselijke omgeving...Mijn zusje gaat sowieso 2 a 3 x per week naar die vrouw toe en mochten ze na een tijdje beide besluiten dan Valentijn niet meer herplaatsbaar is zal hij gaan wonen bij Stichting Dierenthuis...toevallig ben ik donateur en daar een aantal keer gewees en ik weet dat mocht hetecht niet anders kunne hij daar heel goed zou zitten.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe gaat het nu met Valentijn?

Deel Deze Pagina