Nouwja dat is belachelijk, dat je misschien niet zelfde dna deeld als opa betekend niet dat opa geen opa voor jou is/was !!! Ik had het mooi laten staan Kruip jij maar vroeg tegen manlief vanavond met je kleine meid erbij en lekker met zijn drieen knuffelen en je verdriet laten gaan.
ik had het gelijk weg gehaald, daar heb ik geen lef voor (jammer genoeg) manlief is ook een beetje sjaggie vandaag, dus dat helpt het ook niet echt. maar we gaan zo lekker filmpje kijken en het gezellig maken, en proberen een beetje te ontspannen volgens mij vinden ze ook inderdaad dat het niet mijn opa is, en voor mijn gevoel word ik ook wel buitengesloten. toen ik visite voor mijn verjaardag had, moest mijn man even langs komen, maar ondertussen bleef hij uren weg!!! omdat hij alles moest gaan uitzoeken wat hij wilde hebben, en mijn dochtertje was ook doodziek! en die familie wist dat ik visite had van mijn eigen familie!!!
Hey Ik weet een beetje wat je doormaakt.. misschien is dat niet wat je wilt horen, maar goed dat je er wel over praat en kunt praten blijven praten, en wat raar van je schoonfamilie dat je die tekst op je msn weg moest halen! Mijn oma is 4 maart overleden. Mijn zoontje geboren in december. Ik had en hele goed band met haar was m`n 2e moeder. zeg maar. (moeder, moeders kant) ik ben daar vanaf kleins af aan bijna elke dag geweest tot ze in maart is gestorven aan kanker. Ze was geopereerd en bestraald enz enz.. maar haar lichaam was op.. het maakte geen koorts meer aan waardoor de dokters over het hoofd hebben gezien dat ze een infectie had. en daaraan is ze overleden. en ik heb niet eens echt afscheid kunnen nemen! vreselijk! Ze was nog helemaal niet oud! Toen Jarno geboren was lag ze in t ziekenhuis en t eerste wat ze zei nu hij is geboren ga ik dood! ze heeft hem 2x vast gehouden en gezien, Ik vind dit zoooo moeilijk vooral om de feestdagen, zijn verjaardag enz!! En of het nu je eigen oma/opa is of die van je man... het gaat erom wat voor band je ermee hebt. En ik vind dat ze je moeten respecteren!! Jij hebt het er ook moeilijk mee en je kindjes! Heel veel sterkte!! Digiknuf!
ik vind het echt heel erg lief dat je dit schrijft!!! heel veel sterkte met het verlies van je oma! ik vind ook dat hij een soort van mijn opa was, ik ging ook bij hem langs, en ik ging bij de chinees naar binnen terwijl andere er voorbij liepen. en ik maakte ook een praatje en ik hou ook van hem, maar mijn schoonfamilie ziet dat helaas anders, ik vond het ook moeilijk om te huilen waar hun bij waren, schaamde me, bang dat ze me een aansteller vonden.
ben je mal! Tuurlijk ben je geen aansteller! Jij hield ook van die man! Dus je mag ook huilen om dit grote verlies! Uit dit ook en krop het niet op.. Nogmaals heel veel sterkte!
dank je wel ik vind ook wel dat ik hem mag missen, maar ik voel dat niet zo, voel me zo buitenstaander, zo en zo wel een beetje in de familie want zo doen ze gewoon, en een aangetrouwde tante die heeft dat ook, met haar kan ik er goed over praten alleen jammer dat zij in Zeeland woont. ik probeer me best te doen om er bij te horen en ze te helpen maarja. heb zelfs een stuk of tig keer het wijkkrantje meegenomen waar opa instaat, dat is uitgegeven nadat ie is overleden. maar krijg er zo goed als geen commentaar op...
ik weet hoe je je voelt (alleen ben ik dan ziek) mijn opa is 8 jaar geleden vlak voor kerst overleden, en nog mis ik hem heel erg, niet alleen met kerst. sterkte, ene huilen mag best.