Welke zoogcompressen zijn het beste?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Wasrek, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Hi dames,

Ik ben op zoek naar goede zoogcompressen. Qua pasvorm ben ik erg tevreden over die van de Albert heijn, maar naar mijn idee absorberen die best wel slecht. Aangezien ik op het moment behoorlijk "lek" zou ik graag willen weten welke jullie het beste vinden absorberen?

2. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik vond die van Natusan altijd het beste. Waren wel iets duurder dan de rest, maar ik kon er een hele dag mee doen terwijl ik andere merken elke voeding moest vervangen dus uiteindelijk toch goedkoper;)

3. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Natusan vond ik heel prettig, dun en goed absorberend. Maar meestal gebruikte ik die van Kruidvat, goedkoop en ook goed absorberend. Alleen een beetje dik.

Toen ik minder last had van het lekken gebruikte ik wasbare kompressen, die bevielen ook erg goed.

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bij mij voldoen de kruidvat en etos compresssen prima dus gebruik die nu.

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Natusan vind ik ook het fijnst, goede vorm en absorberen goed. Ze zijn regelmatig 1+1 gratis en dan zelfs goedkoper dan het huismerk..

snachts lek ik weinig en gebruik ik wasbare in een sporttopje

6. Gember

Gember Niet meer actief

Dit.
    Wasbare zijn overigens echt veeeeel fijner. Heel zacht en gaan niet broeien, terwijl ik dat met Natusan toch een beetje had. Imse Vimse Stay Dry vind ik erg fijn. Kun je in een wasnetje meedraaien met hydrofielen op 60 graden, ideaal. :)

7. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik heb ze zelf gemaakt. Fluitje van een cent en je kunt ze zo dik maken als je zelf wil. Gebruik ze nu na 6 maanden nog elke dag. Geld heb ik er allang uit :) (Ongeveer €30,- aan stof).

8. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Heb nu die van natusan gehaald, inderdaad stukken beter!! Je ziet ze alleen wel zitten door je kleren heen door de pasvorm, maarja.. Liever dat de compressen zichtbaar zijn zonder lekkage dan onzichtbare compressen met lekkage;)
    Kruidvat vind ik echt heel erg bagger.

Goede tip van de wasbare compressen. Ook de moeite van het proberen waard.

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ik heb ze van Avent, en ze zijn super!
    Groter van formaat dan andere compressen die ik ken, en kan één paar heel de dag gebruiken. Zijn ook mooi dun dus vallen niet op onder je kleding en qua absorptie helemaal prima. Zijn wel duurder maar zeker waard!

Deel Deze Pagina