Hopelijk is het doorgezet en trek je het een beetje.... of nog beter ben je bevallen.....zo niet dan: Succes!! Je bent zeker geen zeurmiep. Iedereen beleeft het anders!
En de nacht erna zit je weer rechtop in bed... Alleen deze keer omdat ik niet kan stoppen met ons lieve meisje te bewonderen Het was heel heftig allemaal, helaas heb ik het niet zonder pijnstilling gekund, maar toen eenmaal die pethidine en de ruggenprik z'n werk deden kwam ik wat tot rust en wilde ik het hele ziekenhuis wel een knuffel geven. Het is een heel verhaal, ik vond het heel erg intens. Zal het nog wel vertellen bij de bevallingsverhalen. In elk geval mogen NooNooman en ik ons sinds half 11 gisteravond papa en mama noemen van Ninthe. Wat een geweldig mooi, lief en perfect meisje..!
Oooh meid gefeliciteerd Waw en opeens vertel dat ze geboren is geniet ervan Ben stiekem een beetje jaloers op je
Gefeliciteerd!! Toen ik je eerste posts las, was ik een beetje bang dat je net zo'n bevalling zou krijgen als ik, maar gelukkig: je bent al bevallen Geniet van je kleine mooie Ninthe!