Aftellen tot inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door meedje, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meedje

meedje Niet meer actief

Hoi Dames,
    Gisteren bij controle 1cm ontsluiting en gestript, maar tot nu toe geen resultaat. Omdat de gyn me niet te lang door wil laten lopen hebben we afgesproken dat ik donderdag weer kom, is er dan een centimeter bij ga ik vrijdag ingeleid worden.
    Nog meer meiden in afwachting van inleiden?

2. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Jup! Ik!
    Ik word aanstaande maandag ingeleid! Donderdag/vrijdag mocht ook maar ik vond vrijdag de 13e niet zo'n leuke datum, haha ;) (waar je je al niet druk om kan maken).

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik krijg morgen de datum wanneer ik wordt ingeleid:p

4. meedje

meedje Niet meer actief

Spannend!
    Nog even aftellen dus voor jullie. Waarom worden jullie ingeleid?

5. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik vanwege zwangerschapshypertensie (hoge bloeddruk). En jij?

6. meedje

meedje Niet meer actief

Ik heb tijdens de zwangerschap ook een te hoge bloeddruk gehad(van 30 tot 36 weken) daarna zakte bloeddruk spontaan weer. Nu bloeddruk van 120/70, dus geen reden meer om met 37 weken in te leiden.
    Alleen de placenta kan wel een opdonder hebben gehad, daarom willen ze me niet verder laten lopen dan 41 weken. Dat is nog 2 daagjes, ben er nu ook wel klaar mee;)

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik word morgen ingeleid...whaaaaaaaaaaa zie er zo tegenop

8. meedje

meedje Niet meer actief

Heel veel sterkte denise! Zal aan je denken morgen. Morgenochtend melden bij de gynaecoloog en dan kijken of ik inleidbaar ben, maar dat verwachten ze wel. Ben benieuwd.

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Dus misschien ben jij morgen ook wel aan de beurt of anders de dag erna

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik word volgende week vrijdag ingeleid.
    En we vinden 't zooooo spannend!:D

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hoe lang verwachten jullie dat je erover gaat doen, gevoelsmatig zeg maar..

12. meedje

meedje Niet meer actief

Tegen mij werd gezegd dat het ongeveer 12 uur duurt. Maar bij mij beginnen ze met het breken van de vliezen en aan het infuus. Omdat baarmoedermond al verstreken is en ik al iets ontsluiting heb.

13. meedje

meedje Niet meer actief

Denise heel veel succes vandaag!

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik ben al enige tijd in het zhuis, ze hebben bij mij mijn vliezen nog niet gebroken, heb de laagste dosering gel gekregen omdat ze niet te veel risico willen nemen en liever iets meer ontsluiting willen, op de planning staat dat ze rond 12.00 mijn vliezen gaan breken en daarna afwachten.
    Rommelt beetje rug weeen wisselen zich af met buikweeen is nog goed te doen.
    hou jullie op de hoogte

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend Denise! Hoe is het nu?

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Het rommelt nog steeds zou om 13.00 aan ctg gaan maar zie nog niemand en om half 2 vliezen breken maar denk dat ze met lunchpauze zijn of zo.

Heb buikweeen en moet zeggen vind ze stuk minder pijnlijk dan rugweeen ( zal nog niet te snel juichen maar toch voelt iets beter )

Meedje hoe is het met jouw ?

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Spannend Denise, het is begonnen! Wil je even heeeeeel veeeel succes wensen!! Blijf je volgen hier!

Ff over je weeën, ik heb alleen het eerste half uur buikweeën gehad, daarna alleen nog maar rugweeën. Maar buikweeën vondt ik zelf ook minder pijnlijk en bovendien een stuk makkelijker om op te vangen!

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hier nog geen verandering net bijna 2 uur aan ctg gelegen, weeenactiviteit, voorlopig alleen nog in mijn buik, weet hoe pijnlijk ze zijn in mijn rug hoop op een beetje mazzel dat me dat bespaart blijft. Afwachten wat de gyn zo zegt, is bevalling bezig dus moet wachten.

19. meedje

meedje Niet meer actief

Zet m op denise!
    Wachten duurt altijd lang!
    Hier net vluchttas opnieuw ingepakt. Wat dingen extra mee enzo. Weten nu dat het wel een lange dag kan gaan worden morgen. Ik vind het ook niet eng, gek genoeg heb ik er zin in!

20. meedje

meedje Niet meer actief

@ priscilla, en wanneer word je ingeleid?
    @ Masu, spannend!! Nog maar een weekje! Waarom word je ingeleid?
    @ Denise, hopelijk schiet het nu lekker op! En heb je gauw je wondertje in je armen!

Hier lekker aan het ontspannen, even genieten van rust en straks lekker slapen.
    Baby is lekker druk in mijn buik, maar heb liever baby op mijn buik dan in mijn buik op het moment.

Deel Deze Pagina