Zoals de titel al aangeeft, blijven mijn plastic bakjes en bekers altijd nat, als ik ze uit de vaatwasser haal. Heel irritant, want dan moet ik ze alsnog afdrogen. Ik gebruik altijd dreft all-in-one, aangezien ik geen zoutfunctie op mijn machine heb. Wie heeft voor mij de tip?
Blijven afdrogen, zelfs met allerlei middeltjes blijf ik het houden....ik blijf dus vrolijk de plastic bakjes afdrogen
hihi dat zou ik ook zeggen, moet hier ook altijd. Je kunt de vaatwasser ook 3 uur open laten staan dan is het ook droog maar dat vind ik zo vervelend, klaar is opruimen
Als hij klaar is, direct open maken en even 10 min laten dampen met de bovenste la openngetrokken. Daarna hoef ik maar heel soms nog wat af te drogen.
ja, dat deed ik ook al , maar heb bijna altijd een halve vaatwasser vol plastic, vind het belachelijk dat alles droog is, maar niet het plastic en vw open zetten werkt ook al niet
Als je tussentijds in de nacht erlangs loopt even open zetten. Of de afspraak dat de eerste die in de keuken komt de vaatwasser even open zet...
Ik zet het aan voordat ik naar bed ga en de ochtend is dan meestal alles droog heel soms moet ik enkele keer ook even afdrogen heb verder helaas geen tip maar gebeurd idd alleen bij plastic
Dat komt door de eigenschap van het materiaal. Staat hier mooi uitgelegd: WETENSCHAPSWINKEL. Waarom blijven plastic en tefal nat i... - De Standaard Als je de vaatwasser na het programma open zet en tijdje wacht, zal wellicht alsnog eea verdampen
Je hebt van dat spul groen flesje volgens mij van dreft ipv glansspoelmiddel dat werkt super. groetjes kim
\ aha, en hoe heet het, weet je dat? Dan ga ik dat halen, want open zetten werkt ook niet geweldig hier.
Ja van dreft inderdaad. Heeft alleen volgens mij een nieuwe verpakking gekregen: Dreft Glansspoelmiddel « Vaatwasmiddel | Truus.nl
Dreft ultra dry glangsspoelmiddel het is nu wel een ander product als toen maar kan de oude niet meer vinden. zie productinformatie-vaatwas onderaan de pagina. groetjes kim
wou idd zeggen, plastic wordt niet zo heet als glas/rvs en daardoor verdampt het water minder goed. En laat ik nu altijd veel plastic erin hebben zitten
Ja hier dus nog een meer dan de helft in de vw is bij mij plastic, maar ga die dreft ultra dry proberen, kijken hoe dat werkt, want ik heb natuurlijk geen vaatwasser, als ik vervolgens de helft nog kan af staan drogen, dan kan ik net zo goed alles op de hand doen.