In het ziekenhuis met je zieke zoontje van bijna 5 maanden... In m'n uppie, ventje aan de snoertjes en vernevelaar met rs virus, koorts, benauwdheid ik had mij onze eerste kerst met hem toch anders voorgesteld... Maak mij zo'n zorgen hij drinkt slecht zijn saturatie dipt af en toe (gelukkig niet te vaak...) en hij ademt belachelijk snel... Het lastige is zei de verpleegster dat je niet weet wat zijn slechtste dag is... Dat weet je pas achteraf dus ook geen idee wanneer we naar huis mogen... Thuis is hij tot 2x toe bijna gestikt in zijn slijm hier ook al 2x heel eng! Thuis ook nog een meisje van 2 met hoge koorts en RSV maar bij haar helpt haar puf gelukkig...
Ach meid toch. Jee, dat is even heftig zeg. Heel veelbeterschap voor je zoontje en dochter. Dat ze snel beter mogen zijn.
RS virus bij die kleintjes is zooo naar, zoontje had het met 7 weken toen. vreselijk naar was dat. sterkte en beterschap.
He wat naar. Jullie zijn nu op een plek waar ze goed voor hem kunnen zorgen, hopelijk zijn jullie snel weer met z'n allen thuis. Beterschap voor je zoon en dochter!
Wat naar voor je! Beterschap voor je kleintjes. Ik hoop dat jullie snel weer in goede gezondheid thuis zijn met elkaar!
Heel veel sterkte. Jullie zitten nu op de veiligste plek voor hem die je je maar kan wensen maar het is ook heel dubbel. Veel sterkte de aankomende dagen.
Had ik ook met mijn zoontje was toen 7 weken had ook zo neusbril met zuurstof heeft daar 5 dagen moeten blijven gelukkig dronk die wel goed ik gaf bv Kleintje naast hem moest een sonde die dronk niks meer Dat rs is heel hardnekkig Beterschap
Vorig jaar met onze dochter hetzelfde! Was toen 3 maanden. 1e kerstdag mochten we toen gelukkig naar huis. Beterschap en sterkte!
RS virus is nooit leuk! Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat het nu precies met de feestdagen zo is, maar hij kan beter in het ziekenhuis zijn. Mijn jongste heeft het ook 2 keer gehad, de eerste keer was hij 2 maandjes.. Beide keren kreeg hij extra zuurstof en heeft hij er wel een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Sterkte voor jou en beterschap voor de kleine man en dochtertje thuis. Hopelijk redt pap zich een beetje