Vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik weet niet of ik het hier mag vragen maar ik ben opzoek naar Hobby Handig tijdschriften, ik ga vrijwillig in een verzorgingshuis knutselen met een groepje bewoners en ik wil graag ideeen opdoen.
    Als je die toevallig hebt liggen en je doet er niks mee roep het dan even en dan kunnen we kijken hoe we het verder kunnen regelen en wat je er voor wilt hebben.

Groetjes Nies

2. Niet meer actief

via google kun je ook veel online knutsel pagina's vinden met leuke ideetjes om met oudere te doen.
    je kunt het dan uitprinten en klaar ben je

3. Niet meer actief

Hoi Femke,

Ja klopt, maar in hobby handig tijdschriften staan vaak mooie kleurenfoto's en ik wil ze ook graag mee nemen zodat de bewoners zelf ook kunnen bladeren.

Groetjes Nies

P.S ik blader natuurlijk wel door Google...er staan daar ook genoeg ideetjes op!

4. Niet meer actief

ooh oke zo bedoeld sorry dan kan ik je niet helpen

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

sorry kan ik je ook niet aan helpen meid

6. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Heb je al eens op marktplaats gekeken, daar staan best veel van zo'n tijdschriften op. Maar wel voor ongeveer € 2,00 per stuk.

Je kunt misschien ook een oproep plaatsen op zo'n sites, misschien dat mensen ze wel voor de verzendkosten aan je willen geven.

7. Niet meer actief

Ja ik heb daar ook al een paar tijdschriften weg gehaald.
    Alleen er zijn mensen bij die vragen 1,50 voor het tijdschrift en 2,50 verzendkosten!!

Moet wel leuk blijven , toch?

8. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Er staat er nu eentje op voor ongeveer 10 tijdschriften 15 euro.
    Dan vindt ik de extra verzendkosten niet zo erg, kun je de 2,50 verdelen over 10 schriften maar als je maar 1 schrift krijgt en daarboven op nog eens die 2,50 is wel erg veel.

9. Niet meer actief

Ja precies, en ik heb diegene al een mailtje gestuurd hoor ;)
    Thanx voor het mee denken!

Liefs Nies

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Op internet vind je ook vaak knutsels voor peuters en kleuters, voor oudere kinderen en oudere mensen is het vaak moeilijk te vinden. Ik koop wel eens van dei boeken met knutselideeën en maak ze dan wat moeilijker voor mijn iets oudere leerlingen. Is misschien ook een idee ...

Groetjes,
    Nikki F

11. Niet meer actief

Ja kan ook, ik doe niks anders dan ook het internet afspeuren hoor en heb al bij Bol.com gekeken voor wat mooie boeken.
    Ben zelf ook gek op knutselen en heb al wat ideetjes in mn hoofd.
    Ik heb ook een groothandel in droogbloemen bereid gevonden mij spullen te leveren tegen inkoopsprijs.Dus misschien gaan we daar wel iets mee doen.Gaat goed komen!

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik zit altijd op een site waar men boeken ruilt.... en every once in a while duiken daar ook tijdschriften en knutselboeken op.
    Ik zal het eens in de gaten houden :)

Deel Deze Pagina