16 mei was de eerste dag van mijn laatste ongi. Nu was ik wel een week overtijd. En had ik eerst veel bruin verlies. Ik had al een week daarvoor constant krampen, wat ik ook altijd heb tijdens de ongi. Tijdens mijn ongi zei ik nog tegen een vriendin ik heb idee of mijn ongi al lang begonnen was maar nog niet op weg naar buiten kon. Als ik kijk naar mijn cyclus zit ik nu rond mijn eisprong. Nu beb ik krampjes in de onderbuik/lies en dat trekt naar de bovenbenen. Net als bij mijn ongi alleen dan minder "pittig". Dit duurt nu al wel 3 dagen. Naar mijn idee geeft een eisprong niet zo lang dit gevoel (?) Vannochtend moest ik dus opeens denken aan het gesprek wat ik had met mijn vriendin. En als ik het dan uitreken kan het nog wel eens een innesteling zijn (?) Of heb ik gewoon een vroege eisprong gehad? Is dit mogelijk ? Of hebben jullie ooit iets soortgelijks meegemaakt. Ik snap heus wel dat jullie niet kunnen kijken in mijn buik maar het is wel fijn om dit te delen en meningen/ ervaringen te horen.
Hoi Lastboodbuy, ik las toevallig je verhaal. Bij eisprong heb ik ook begrepen, heb je slechts paar uurtjes of 1 dag klachten maar ik heb soms ook meerdere dagen tot een week. Vervolgens heb ik helemaal geen klachten meer als ik ongesteld ben. Maar waar ik enkele maanden geleden wel veel last van heb gehad is PMS. Dus mss zou dat het ook nog kunnen zijn bij jou? Nu heb ik wel gelezen dat dit vaakst voorkomt bij vrouwen 30+ of jonger en al een zwangerschap hebben meegemaakt. Nou, ik hoop dat je hier iets aan hebt en laat ik voor je hopen op een innesteling
Hoi dankje voor je reactie! De klachten houden nog steeds aan. Ik heb gekeken naar PMS en dat kan het inderdaad maar zo zijn. Plus dat ik de afgelopen dagen ook last gehad heb van buikgriep dus daar kan het ook van komen.