Misschien heb ik een gekke auto, maar mijn auto wordt er echt wel sneller warm door, en het krabben wordt een heeeeel stuk prettiger. Ik zie meer... En goed schoonmaken is geen garantie voor niet opnieuw aanvriezende ramen.(maar ja... ik heb ook een gekke auto, gewoon een focus trouwens...) En tja, van binnen aanvriezen, ook dat gebeurd wel eens, en echt niet dat ik dan doorrijd! Ik zal maar eens iemand aanrijden, moet er niet aan denken.
hihi, ik heb ook zo'n ding voor over mij auto gekocht, alleen heb ik het er niet op tijd overheen gedaan grrrrr
Ik ook niet maar heb mn hele auto vanavond gekrabt en alle sneeuw eraf gehaald. Ik heb er een tot op de grond, met dikke elastiek, niet zo ding wat je vast moet haken met van die haken aan je velgen, als daar de wind onder slaat klappen die dingen dikke deuken in je auto.
Als mijn auto even heeft gelopen met de verwarming vol aan kan ik het ijs er zo afwissen en rijden. Als ik dat niet doe sta ik eerst 5 minuten te krabben en vervolgens moet ik nog 5 minuten wachten (met draaiende motor) tot m'n beslagen ramen zijn schoon geblazen. Dusja...