Hai meiden, Wil ook mijn verhaal doen. Momenteel ben ik (nog) 6 weken zwanger sinds het weekend bruine verlies wat nu bloed is geworden sinds dinsdag wel heel weinig met beetje buikpijn. Had maandag al de gyn gebeld en moest vandaag donderdag dus langskomen voor een echo (ik had al aangegeven dat ik zeker bent dat het mis is). Dus we kwamen daar toen zei ze even kijken hoe het verder gegaan is met de miskraam of alles er wel uit was etc. Nou de inwendige echo en wat zien we een traag kloppend hartje we wisten niet wat we moesten doen omdat ik van het slechtste uitging. De meeting van het vruchtje klopte precies in de zws van 6 weken wat ik nu dus ben, maar ze zei het kan nog ale kanten op alleen kan ik er nu niet veel over zeggen het is nog te pril. Maar ik zei ik vloei ja dat kan en daarom ik wil nu niet veel zeggen alleen kan ik je zeggen dat het geen miskraam is. Toen zei ik ja nog niet heel raar. Nou dinsdag weer een echo en dan kunnen ze pas meer over zeggen. Dus het zijn nu hele lange dagen voor ons en vooral na 3 miskramen.. Meiden duimen jullie voor ons....
ik hoop dat alles goed zal gaan. bloeden hoeft niet altijd verkeerd te zijn ik heb met mijn eerste zwangerschap 2weken lang bloed verloren en heb toch een prachtige zoon van 2,5 rond lopen. gewoon positief blijven.xxx
@meryem Ik verlies ook al een paar weken bloed. Oud bloed. Maar afgelopen zondag was het hevig rood bloed, echt veel. en stolsels. Ik dacht ook echt dat het over was. Voor de zekerheid een afspraak voor een echo gemaakt, en ik kon gisteren komen. Toch is er een vruchtzakje te zien. Was een enorme verrassing!! Maar ik was gisteren 5 weken en 6 dagen dus we hebben het hartje nog niet kunnen zien kloppen. Volgende week heb ik weer een echo, dus dat is spannend nu. Zo zie je maar, die kleintjes van ons kunnen een hoop hebben. En dan is het een leuke verrassing als de kleine er toch nog zit terwijl wij het niet meer verwachten. Bij mij kon ze me ook niet geruststellen, er kon nog van alles gebeuren, maar het is in ieder geval nog niet voorbij. Ik duim voor je!! Liefs, Minnie
TS, sterkte meid! Ik hoop dat het helemaal goed zit over drie dagen. Spannend allemaal.. Anderen, ook sterkte in deze onzekere dagen..
Thanks meiden Minnie wat een stress hè ik weet hoe je je voelt en hoop op goeie nieuws. Hier gisterenavond naar het zk geweest ivm met veel bloed en pijn heb pijnstillers gekregen en het blied in de gaten gehouden en meer konden ze niets doen. Moest vanochtend weer terug bellen voor controle heb dus vanmiddag afspraak bij de gyn. Pfffff wat een onzekerheid is dit allemaal zeg word er eigenlijk een beetje depri van
hoi wil je veel sterkte wensen heb geen positief verhaal voor je op 7-2 nog kloppend hartje gezien en naar 2 dagen helaas niet meer . ik hoop dat het voor jou anders afloopt sterkte
Wat vreselijk, heel veel sterkte! Ik heb vanmorgen ook rood bloed verloren, ben pas 5 weken, pffff, slopend dit .
Rinnie, Jij ook sterkte meis.. hopelijk is het onschuldig. Je hebt al een lange weg achter de rug lees ik..
Degene die een een steuntje nog hebben veel sterkte geldt ook voor mij. Hier vanmiddag geweest bij de gyn vruchtje nog niet verloren en nog een kloppend mini hartje maar wel nog bloeding. Kon weer niets zeggen omdat het te vroeg is het is dus afwachten tot dinsdag... pffffffffff dit is zoooooo zooooooooooo oneerlijk sorry dat ik dit moet zeggen maar ik kan er echt niets aan doen wij willen ook een BABY mag het?????//
Pff... Dat blijft nog steeds spannend dus.. waardeloos hè.. zwanger worden en pril zwanger zijn is helemaal niet leuk.. Take care meis!
Erg he dat wachten? Ik ga maandag weer testen, als ik dan nog positief test (na mijn miskraam) gaan we weer zeuren om echo's, en dan wil ik naar een gyn. Mijn eerste zwangerschap was heerlijk zorgeloos, deze is tot nu toe alleen maar stress geweest